Mijn Valerius Fotoalbum

banner

Zoals de meesten inmiddels wel weten, ben ik fan van Valerius. Ik heb ze al 23 keer live gezien en bij elk optreden heb ik weer nieuwe foto’s gemaakt. Ik heb ze allemaal in een fotoalbum geplakt en versierd met washi tape, stickers, lint, stof, cadeaupapier, strikjes, hartjes, sterretjes… Noem het maar op! Vanaf de aller eerste foto uit 2010 tot aan de laatste van eind 2013, allemaal zitten ze er in. Ik vind het er super leuk uit zien en een hele leuke herinnering aan alle optredens. Daarom laat ik jullie vandaag een paar bladzijdes zien uit dit fotoalbum. Niet alle optredens aangezien dit dan wel een hele lange blog post word, maar ik heb een paar van de leukste voor jullie uitgezocht. Kijk je mee? :)

Het fotoalbum komt van Hema. Het is een zilver metallic fotoalbum wat je met een strikje dicht kan doen. Op de voorkant heb ik met licht blauw metallic cadeaupapier een grote V uitgeknipt, aangezien dit voor Valerius staat. Ook heb ik mijn favoriete Valerius foto uitgeprint en met transparant folie erop geplakt, zodat deze goed beschermd is mocht er water op komen.

Ik heb het fotoalbum een keer meegenomen naar een optreden en heb de eerste pagina toen laten signeren. Jesse, Kay, Xander en Jelte hebben hier toen in geschreven. Ik word altijd vrolijk als ik deze kleine berichtjes lees. :)

1

Op deze pagina begint het hele avontuur. Dit was mijn aller eerste Valerius optreden. Op 17 april 2010 in de Fame in Amsterdam. Ze gaven een kleine instore optreden ter promotie van hun eerste album. Ik was hier samen met Suzanne heen gegaan. Ik weet nog zo goed dat ik helemaal onder de indruk was van ze en dat ik super zenuwachtig en verlegen was. Helaas hadden de jongens toen niet zo veel tijd aangezien ze een paar uur later in Scheveningen moesten optreden, maar toch was er tijd om een poster te laten signeren, mijn CD te laten signeren en een snelle foto.

2

Mijn zevende Valerius optreden was op de Tinadag in Duinrell, dit was op 26 september 2010. Bij dit optreden mochten ze niet live spelen, vandaar dat ze voor de grap de indeling van de band hadden verwisseld. Xander die normaal de bassist was speelde ineens drums en Georgy die normaal de drummer was speelde ineens bas. Het hele optreden was een beetje in zo’n flauwe sfeer, wat het juist zo grappig maakte. Na de show kwamen ze nog naar buiten en hebben we nog een tijdje met ze staan praten. Deze foto van mij en Jesse is uiteindelijk één van mijn favoriete foto’s met hem geworden.

3

Mijn veertiende optreden van Valerius was in Artis in Amsterdam op 2 juli 2011. Na een dag door Artis te hebben rondgelopen sloot Valerius de dag af met een optreden. Er waren heel veel kleine kindjes, wat super schattig was want die stonden allemaal voor aan te dansen. Deze foto’s met Jesse en Kay zijn ook een paar van mijn favoriete foto’s met ze geworden. Na dit optreden gingen ze voor ruim een jaar de studio in.

4

Na anderhalf jaar was mijn zestiende Valerius optreden een feit. Dit was in de Vera in Groningen op 27 oktober 2012. Valerius stond in het voorprogramma van Only Seven Left met de hele tour, hier heb ik in totaal drie optredens van gezien. Het was super leuk om ze weer te zien en te spreken aangezien ik bij mijn vijftiende Valerius optreden ze niet heb kunnen spreken door dat ik de trein moest halen. Ook ben ik hier voor het eerst met Jelte op de foto geweest.

5

Mijn negentiende optreden was een speciale omdat dit de officiële album release party van hun tweede CD was. Dit was op 1 juni 2013 in Paradiso in Amsterdam. Bij dit optreden heb ik ook mijn fotoalbum meegenomen en heb ik hem laten signeren. Er waren vooral vrienden en familie van de jongens bij het optreden, wat het toch wel wat specialer maakte. Ik heb ook super leuke reacties gehad op mijn fotoalbum van ze.

6

Mijn eenentwintigste optreden was precies een jaar geleden dat ik deze blog post online zet, op 26 september 2013 in Den Haag. Valerius trad hier op in Bendorff, een winkel die geopend werd. Ik was hier samen met Reina en Nathalie en we hebben een hele leuke dag gehad. Alleen Kay en Jesse waren er om op te treden maar het was een super gezellig sfeertje.

7

En mijn laatste optreden van Valerius was 8 december 2013. Dit was in het Paard Van Troje in Den Haag. Ik logeerde bij Reina die dicht bij Den Haag woont, aangezien ik anders niet meer thuis zou komen met de trein. Valerius was het voorprogramma van Kane bij deze tour, waar we in november ook al waren geweest om mijn verjaardag te vieren. Kay had ons die avond beloofd om gastenlijst plekken te regelen en dat is toen voor dit optreden gebeurd. Het was een super gezellige avond!

8

Valerius zit op dit moment weer in de studio om aan een derde album te werken. Hierdoor heb ik ze niet meer als Valerius live gezien na 8 december 2013. Wel heb ik Jesse nog een keer zien optreden in maart, dit kun je hier lezen. Ook ben ik Kay nog een keer tegen gekomen in Amsterdam. Ik kan echt niet wachten tot ik ze weer als band live zie! :)

Hebben jullie ook een band die jullie al heel vaak live hebben gezien?

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Mijn Valerius Fotoalbum

Geef een reactie

