Jett Rebel @ LelyStart

banner

Na de afgelopen drie blog posts van de laatste maand over Jett Rebel optredens, is dit de laatste voor nu. Na vier weekenden naar optredens van Jett Rebel te zijn geweest is moet ik nu helaas weer een tijd wachten. De afgelopen vier weekenden waren super leuk, gezellig, heb ik “nieuwe” mensen ontmoet en heb ik volop genoten. Maar voordat ik nog een tijd moet wachten tot ik Jett Rebel weer live zie heb ik eerst nog de blog post over het optreden van vorige week voor jullie! :)

Vorige week vrijdag op 12 september trad Jett Rebel ’s avonds om kwart over negen op in Lelystad. Er was een soort mini festivalletje georganiseerd genaamd LelyStart, dit is de start van het culturele seizoen in Lelystad. Ook kwamen ‘Town Of Saints’ en ‘The Dirty Daddies’ spelen, maar ik heb alleen Town Of Saints en Jett Rebel gezien aangezien we niet te laat naar huis konden gaan. Ik was er al tegen half acht en had daar afgesproken met Charel. Er was nog helemaal niemand waardoor we weer voor aan stonden hahah. Town Of Saints begon als eerste. Ik kende ze nog niet echt en had er niet zo veel van verwacht, maar ze verrasten me met hun optreden. Catchy nummers en goed uitgevoerd live. Zeker een bandje om in de gaten te houden. Ondertussen waren Melissa en Ilja ook aangeschoven. Na Town Of Saints kwam Jett Rebel. Wat kan ik nog over ze zeggen? Ze blijven leuk hahah! Jelte kwam in een soort gospeljurk en een hamer het podium op en sloeg deze hamer op de grond voor hij begon. Halverwege het optreden trok hij de gospeljurk uit en trad die in zijn normale kleding op. Ze maakten er weer een hele show van en hadden weer een leuke setlist! Na het optreden liep Rick (de drummer) nog even het publiek in. We hebben een tijdje met hem staan praten en zijn nog weer op de foto gegaan. :)

Zoals ik als eerste al in de blog post zei gaat het nu weer even duren voor ik ze weer ga zien. Voor nu heb ik natuurlijk nog een paar foto’s van het optreden die ik graag met jullie deel! :)

1
2
3
4
5

xox
Anneleen

Een gedachte over “Jett Rebel @ LelyStart

Geef een reactie

