Sleek Blush 926 Rose Gold

banner

Een tijdje geleden kocht ik mijn eerste blush van het merk Sleek. Na mijn eyeshadowpalette werd ik heel nieuwsgierig naar de blushes van Sleek. De eerste keer dat ik hier naar op zoek ging was die helaas uitverkocht, tot ik in juli in Rotterdam was. Inmiddels heb ik hem al ruim twee maanden kunnen uit testen en ik kan je verzekeren, het is mijn favoriete blush geworden! Ben je benieuwd? Kijk dan snel verder! :)

De verpakking van Sleek vind ik erg mooi. Het doosje is mat zwart met het logo van Sleek in glanzende letters. Het oogt best wel chic vind ik. Het doosje is mooi klein waardoor het erg handig is om deze blush mee te nemen. Verder is de verpakking van stevig plastic gemaakt en heeft het een goede sluiting.

1

Ik koos de kleur ‘926 Rose Gold’ en ik ben verliefd op deze prachtige blush. Het is een licht roze kleur met een peachy tintje. Ook heeft deze blush een prachtige gouden shimmer. Zoals ik gewend ben van Sleek is de pigmentatie super goed, waardoor je moet uitkijken dat je niet te veel blush op je kwast heb zitten.

2

Als je de swatch ziet zie je vooral een gouden shimmer, dit is ook zo op je wangen. Deze blush geeft een perfecte gezonde glans met een klein roze blosje en is ideaal voor overdag en voor op een feestje.

3

Ik ben enorm blij met mijn blush van Sleek en overweeg hem zeker opnieuw te kopen als deze op is (wat voorlopig nog lang niet zo is hahah). Sleek make up kan je in een aantal V&D filialen kopen maar ook online op Alice&Jo.

xox
Anneleen

Geef een reactie

