Jett Rebel @ Kadepop

banner

Afgelopen zaterdag 6 september ben ik naar Kadepop in Groningen geweest. Ik had een week van te voren twee tickets gewonnen met een Twitter actie van Toerisme Groningen, waar ik enorm blij mee was! De dag voor Kadepop kwamen de tickets binnen en toen kon het feest beginnen! :)

Ik had om kwart voor drie voor de Starbucks op het station van Groningen afgesproken met Kimberley en Esmee. We namen de bus naar de haven, waar we eruit moesten, en na een tijdje zoeken en lopen kwamen we bij het festival aan. We liepen een rondje over het festival terrein, kochten muntjes, namen een drankje en deden wat dansjes bij het eerste bandje. Om half zeven kwam ‘Taymir’ die ik zelf nog nooit gezien had. Ik vond ze erg leuk en catchy! Om negen uur kwam ‘Dotan’ waarbij we helemaal voor aan stonden. Dotan kende ik natuurlijk al wel, maar had hem nog nooit live gezien. Ik vond hem en zijn band erg goed live. Super relaxte muziek, hier ga ik me zeker meer in verdiepen. Na Dotan was het dan eindelijk de beurt aan Jett Rebel! Reina was er inmiddels ook bij gekomen en met z’n vieren stonden we vooraan. Bij het eerste nummer viel de stroom al uit, dat beloofde al veel goeds hahah. Ze zouden eigenlijk maar drie kwartier spelen, maar dat werd uiteindelijk uitgebreid naar anderhalf uur! Jett Rebel speelde alle favoriete nummers van ons en deed ook nog een paar Michael Jackson covers, super gaaf! Na de show hebben we nog een tijdje gepraat met Rick (de drummer) en Jelte zelf. Uiteraard zijn we ook weer op de foto gegaan en heb ik Rick’s drumstokjes gekregen! :)

Het was echt een super leuke dag en Jett Rebel blijft me na drie weekenden achter elkaar nog niet vervelen. Daarom ga ik vanavond weer naar een optreden van ze! ;) Hieronder vind je een paar foto’s van het optreden van Kadepop. :)

1
2
3
4
5

xox
Anneleen

Een gedachte over “Jett Rebel @ Kadepop

Geef een reactie

