Shoplog: MiniInTheBox

banner

Donderdag 21 augustus was de dag dat ik mijn iPhone 4S kreeg. Ik heb er vijf jaar lang op moeten wachten ben er nog steeds super blij mee. Wat ik ook erg leuk vond was dat ik nu ein-de-lijk leuke hoesjes kon bestellen. Ik had hiervoor altijd een Android mobiel waar steeds bijna geen hoesjes voor te krijgen was. De dag nadat ik mijn iPhone kreeg ben ik dan ook direct los gegaan met hoesjes bestellen en afgelopen zaterdag 6 september kwamen ze binnen.

Ik bestelde vier hoesjes bij de webshop MiniInTheBox. Toen ik ze net besteld had zag ik ineens allemaal verhalen van mensen die nooit hun pakketje hebben ontvangen van deze webshop dus ik was eigenlijk een beetje bang geworden, maar gelukkig kwam mijn pakketje nog best snel.

Dit was het eerste hoesje die ik op de website zag waar ik gelijk verliefd op was. Helaas bleek die in het echt qua kleur heel anders te zijn dan op de website, waar die als koper / rosé goud leek. In het echt is het hoesje dus zilver / wit goud. Aan de ene kant jammer want de koperen versie leek heel gaaf, aan de andere kant vond ik het niet zo erg aangezien ik toch meer van de zilver ben.

Hardcase iPhone 4S Triangle Copper € 6,43

1

Ook over dit hoesje was ik erg enthousiast. Helaas viel deze in het echt ook even tegen. Op het internet leken de kleuren veel beter en helder, in het echt zijn ze faal en lijkt het alsof de inkt in de printer bijna op was. De blauwe kleur leek feller en de paarse chevron was zwart op de afbeelding. Even was ik teleurgesteld, maar uiteindelijk vind ik dit effect ook wel iets hebben.

Hardcase iPhone 4S Blue Chevron € 3,67

2

Ook koos ik voor twee basic hoesjes, aangezien dit altijd wel fijn is om te hebben en om mee te matchen. Ik koos als eerste voor deze transparant blauwe. Het leuke aan dit hoesje is dat het niet een standaard effen hoesje is, maar dat er een soort van krasjes in zitten waardoor het een stoerder effect geeft. Ook zit er een metallic finish aan dit hoesje waardoor het effect nog mooier uit komt.

Siliconencase iPhone 4S Blue € 2,75

3

Als laatste was ik op zoek naar een roze hoesje maar ben uiteindelijk voor hetzelfde hoesje als de blauwe hierboven gegaan, alleen dan in het paars. Ik vond het effect stiekem zo gaaf en ben blij dat ik hier ook de paarse van heb besteld aangezien deze twee hoesjes mijn favoriete hoesjes blijken te zijn nu ik ze heb. Ook hier zit een metallic finish aan.

Siliconencase iPhone 4S Purple € 2,75

4

Zoals je ziet is het online altijd maar afwachten of het hoesje gelijk is aan de afbeelding op het internet, dit is een risico die je neemt bij online bestellen. Alle vier de hoesjes passen perfect om mijn iPhone 4S en sluiten goed aan. Mijn iPhone zit er erg stevig in en dat vind ik toch wel een belangrijk punt.

Bij deze MiniInTheBox betaal je geen verzendkosten en als je bestelling onder de € 22,00 blijft betaal je ook geen invoerkosten en douanekosten. Je kan met onder andere iDeal en Paypal betalen, wat een groot voordeel is. De levertijd is tussen de 10 en 20 werkdagen, deze tijd gaat pas in zodra alles verzonden. Dus de eerste twee a drie dagen word nog niet meegerekend aangezien dit de voorbereidingstijd is. Toch was mijn pakketje al na zes werkdagen binnen, lekker snel dus! :)

Hebben jullie wel eens wat besteld bij MiniInTheBox?

xox
Anneleen

Geef een reactie

