Jett Rebel @ Stöppelhaene

banner

Zaterdag 30 augustus trad Jett Rebel op in Raalte waar al een paar dagen het Stöppelhaene festival was. Natuurlijk kon ik het niet laten om dit optreden over te slaan dus besloot ik er heen te gaan. Na ongeveer een uur rijden hadden we Kimberley van het station opgehaald en kwamen we aan op het terrein.

Om ongeveer drie uur waren we op het terrein waar we Nienke, Charel en Mandy tegen kwamen. Kimberley en ik besloten het terrein even te verkennen en muntjes te halen voor drinken. Na een tijdje kwamen we terug en trad ‘Bells Of Youth’ op. Het was nog helemaal niet druk waardoor we weer helemaal voor aan konden staan. Doordat Bells Of Youth vorige week ook op het Bruisconcert op trad herkende ik wat nummers. Ik vind ze nog steeds wat weg hebben van HAIM en merk dat ik ze steeds wat leuker begin te vinden. Na Bells Of Youth kwam ‘Tricklebolt’. Ik had nog nooit van ze gehoord maar het waren nog behoorlijk jonge jongens. De muziek sprak mij niet zo heel erg aan, de nummers waren een beetje eentonig en ze leken het publiek ook niet echt te boeien.

Tegen kwart over vijf ’s middags kwam eindelijk ‘Jett Rebel’ het podium op! Jelte en de band maakten er weer een hele show van en speelden mijn twee favoriete nummers ‘On Top Of The World’ en ‘Sugar’ achter elkaar. Het terrein begon ook steeds drukker te worden bij Jett Rebel, maar niet op een vervelende manier. Jelte sprong weer over het podium en klom bij het nummer ‘On Top Of The World’ op Rick’s drumstel. Helaas ging de tijd veel te snel voorbij en na ongeveer een uurtje was de show afgelopen. Ook konden we ze dit keer niet meeten, wat erg jammer was maar volgende keer beter. :)

Al met al was het een super gezellige en leuke middag en kan ik niet wachten op zaterdag. Ik heb namelijk twee tickets gewonnen voor Kadepop in Groningen, waar Jett Rebel ook weer gaat optreden! :) Hieronder heb ik de leukste foto’s uitgezocht om met jullie te delen!

1
2
3
4
5

xox
Anneleen

Geef een reactie

