Shoplog: Arnhem

Banner

Een shoplog? Ja, je leest het goed, vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Vertelde ik in deze blog post dat ik voorlopig even geen shoplogs zou doen aangezien ik in juli en augustus al zo veel shoplogs achter elkaar heb gedaan. Nou, 19 dagen later (!) heb ik het opgegeven en besloot ik als nog een shoplog voor jullie te maken. Noem me een shop-a-holic, shopverslaafd of wat dan ook, maar ik had een goede reden, al zeg ik het zelf! ;) Ik had absoluut een nieuwe outfit nodig voor een festival en mijn hele kledingkast was spontaan verdwenen! Geloven jullie het nog? Ik denk dat ik het maar op geef en er maar mee leer leven dat ik nou eenmaal shopverslaafd ben hahah. Dus ben je benieuwd wat ik gekocht heb, kijk dan snel verder. :)

Dit leuke oversized shirt scoorde ik bij de H&M met korting. Ik hou van deze oversized shirts met print. Ze zien er leuk en vrolijk uit en zitten ongelofelijk comfortabel! De bloemenprint van ‘Run DMC’ maakt het geheel een stukje vrouwelijker en vrolijker.

Dit oversized shirt kostte € 14,99 (zonder korting).

1

Deze legging komt ook van de H&M en kocht ik in combinatie met het shirt hierboven. Het is een zwarte legging met op de knieën een reliëf. De legging zit enorm fijn en is perfect te combineren met andere lange shirts of truien.

Deze legging kostte ook € 14,99.

2

Ook kwam ik op het laatste moment dit telefoonhoesje bij de kassa in de H&M tegen. Ik vond het een heel vrolijk hoesje door de kleurtjes. De gouden strepen geven het een beetje een luxe gevoel. Ik heb dit hoesje al om mijn iPhone gehad maar op de één of andere manier vind ik het hoesje best wel los om mijn iPhone heen zitten. Hij valt er niet uit maar hij wiebelt er wel in, dit vind ik persoonlijk geen fijn idee en blijf toch een beetje bang dat mijn iPhone er hier door uit valt.

iPhone 4/4S hoesje € 6,99.

3

Bij Albert Heijn XL vond ik de ‘My Coconut Island’ douchegel en body scrub van het merk Treacle Moon. Aangezien de ‘One Ginger Morning’ en ‘Those Lemonade Days’ douchegels mij heel erg goed bevallen wou ook graag deze variant proberen. De douchegel is heel erg fijn en verzorgend. Mijn huid word er niet droog bij de ‘I Love… Coconut’ variant van de Douglas wel heb. De body scrub is ook erg fijn en niet te grof.

My Coconut Island douchegel en body scrub kostte € 4,95 per stuk.

4

Bij Trekpleister kocht ik één van de vier nieuwste lippenbalsems van Rimmel London. Deze lippenbalsems hebben allemaal een ‘Keep Calm And…’ naam en ik koos de ‘Rock’ variant. De kleur is erg mooi en subtiel en de lippenbalsem zelf is een prima lippenbalsem voor nu, maar zodra het echt kouder word kies ik toch liever voor een meer voedende en verzorgende lippenbalsem. Deze lippenbalsems ruiken allemaal mierzoet naar een Bubblicious kauwgom, je moet er maar net van houden.

De Rimmel London Keep Calm And Rock lippenbalsem kostte € 3,49.

5

En als laatste heb ik een lipstick van Gosh gekocht bij Kruidvat in de kleur ‘159 Boheme’. Deze paarse kleur vind ik erg gaaf en wou hem heel graag uit proberen. Ik moet erg wennen aan deze kleur maar vind het toch ook wel lekker stoer staan. De lipstick is lekker romig en glijd makkelijk over je lippen. Ik denk dat deze kleur voor in het najaar erg gaaf is.

Deze Gosh Velvet Touch lipstick kostte € 9,49.

6

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Shoplog: Arnhem

Geef een reactie

