A Week In My Life #03

Banner

Vandaag heb ik weer een ‘A Week In My Life’ voor jullie, deel #03 alweer! Ik vond het deze maand wel weer eens tijd worden om jullie een weekje mee te nemen in mijn leven. In de vorige ‘A Week In My Life’s’ zat ik nog op school en was ik nog druk bezig met mijn afstudeerstage, dit keer was het zomervakantie en leek het me leuk om te delen wat ik zo al doe als ik vrij ben. Het is misschien niet een hele spectaculaire week aangezien ik ook ziek was, maar toch heb ik wat leuke dingen gedaan vooral aan het einde van de week. Ben je nieuwsgierig? Kijk dan snel verder! :)

1

Zondag 17 augustus 2014:
Toen ik wakker werd voelde ik me echt belabberd, ik was al een paar dagen verkouden en grieperig en zondag zette het door bij mij. Het eerste wat ik nam toen ik wakker werd was een vitamine C bruistablet, die ik de hele week zeker wel twee keer per dag heb genomen. Het oppaskindje van mijn moeder was ook jarig, maar omdat ik niet zo lekker was ging ik niet mee. Mijn moeder vroeg me om het cadeautje in te pakken voor haar, aangezien ik dit altijd leuk vind om te doen en er soms echt een heel kunstwerk van maak. Na een ochtendje rustig aan te hebben gedaan besloot ik wat dingen voor mijn blog in het notitieboekje te zetten, zo heb ik mooi alles bij elkaar. Daarna lag ik even op bed, maar aangezien ik niet in slaap kon vallen ging ik het V-hals shirt wat ik de afgelopen keer bij Primark had gekocht op te pimpen voor komende donderdag. Met witte textielverf heb ik de basis ingekleurd en met zilveren textielverf het afgemaakt. Het eindresultaat was beter dan ik had verwacht en was er dan ook erg blij mee! ’s Avonds pakte ik de CosmoGirl erbij en dronk een kop groene thee voor het slapen gaan.

2

Maandag 18 augustus 2014:
Vandaag was de laatste keer van mijn vakantie folderwijk. Normaal worden de folders redelijk vroeg bezorgd, maar dit keer viel dat vies tegen. In de tijd dat ik aan het wachten was speelde ik dit spelletje genaamd ‘2048’. Het is een enorm verslavend spelletje alleen ik kom steeds niet verder dan ‘512’. Toen de folderpakketten eindelijk tegen één uur werden bezorgd ben ik gelijk aan de slag gegaan. Het zijn ongeveer 400 pakketjes waar je ruim 2,5 uur over doet. Het was die dag echt super slecht weer en het regende keihard waardoor ik halverwege even een stop thuis had gemaakt om even wat te eten. Er lag nog een kaas croissantje op het aanrecht en besloot daar een vanilla chai latte bij te drinken. Tegen half vijf waren eindelijk alle folders rondgebracht en nam ik een warme douche om vervolgens met een lekkere joggingbroek in bed te kruipen. Ik had ’s avonds even een dipje en alles ging fout dus besloot ik redelijk op tijd te gaan slapen. Aangezien ik al van kleins af aan slaapproblemen heb en nooit goed in slaap kon komen ben ik nu al drie maanden aan de melatonine pilletjes. Je mag er maximaal tien op een dag, maar ik neem er acht, redelijk veel dus. Gelukkig werken deze pilletjes tot nu toe goed voor mij en slaap ik over het algemeen beter dan hiervoor.

3

Dinsdag 19 augustus 2014:
Ik schreef ’s ochtends deze blog post over de ‘So Gold Shake Up’ top coat van P2 die ik bij DM in Oberhausen had gekocht. Ik vind het zelf echt een prachtige top coat! Daarna pakte ik mijn touwtjes voor armbandjes erbij, want er moest een armbandje gemaakt worden voor donderdag. Dit armbandje werd paars met goud en grijs. ’s Middags om drie uur werd de nieuwe videoclip van HAIM gereleased op YouTube, natuurlijk zat ik hier al ruim van te voren klaar voor. Ik vind de clip echt zo gaaf geworden, hierover gaan jullie nog meer lezen binnenkort! Toen ik ’s avonds na het eten weer naar boven kwam stond mijn schildpad heel erg veel aandacht te trekken. Hij sprong door zijn hok en spetterde als een gek in het water, maar zodra ik een foto maakte werd hij rustig hahah. Daarna speelde ik nog even The Sims 2, aangezien je vorige maand via Origin alle The Sims 2 uitbreidingen gratis kon downloaden! The Sims 2 blijft toch mijn favoriete Sims spel, ik vond The Sims 3 eigenlijk helemaal niet leuk.

4

Woensdag 20 augustus 2014:
Toen ik ’s ochtends beneden kwam lagen er twee kranten op de tafel, in allebei de kranten stond een stukje over Jett Rebel. Ik raakte gelijk een beetje in de stemming aangezien ik de volgende dag weer naar het optreden van Jett Rebel zou gaan! Een goed begin van de ochtend dus. Aan het begin van de middag zaten Reina en ik weer klaar voor ‘Pretty Little Liars’, onze favoriete serie. Al moet ik toegeven dat ik dit seizoen tot nu toe nog niet heel geweldig vind. Na Pretty Little Liars maakte ik drie cadeauzakjes want Reina en ik hadden armbandjes gemaakt voor Jelte, Xander en Rick van Jett Rebel. Ik ging helemaal los met washitape, stickers en een stempelsetje. Ook had ik mijn basgitaar weer van zolder gehaald en ben weer begonnen met spelen. Ik heb deze basgitaar al drie jaar en hij is van het merk ‘Fleabass’, de lijn van Flea, de basgitarist van The Red Hot Chilli Peppers. Ik leerde mezelf ‘Don’t Save Me’ en ‘Falling’ van HAIM aan en begon met ‘She Way Out’ van The 1975. ’s Avonds nam ik een uitgebreide douche sessie met deze producten. De ‘Vineyard Peach’ lijn van The Body Shop is echt mijn favoriete lijn, helaas is die nu uit het assortiment maar ik heb nog een body scrub en body butter in de sale kunnen krijgen.

5

Donderdag 21 augustus 2014:
Ik had in gedachte om deze dag lekker chill te doen en uitgebreid de tijd te nemen om te tutten, maar toen ik eenmaal wakker was werd die hele planning omgegooid. Ik had een deal gezien bij Mediamarkt voor een iPhone 4S en aangezien mijn huidige telefoon qua Android systeem het een beetje begon te begeven wou ik heel graag van deze deal gebruik maken. Na het met mijn vader erover gehad te hebben gingen we gelijk door naar Zwolle om te kijken of ze de iPhone daar nog hadden bij de Mediamarkt. Gelukkig voor mij stonden er nog vijf iPhone’s! Na een half uurtje stonden we weer buiten, de iPhone was gekocht en geïnstalleerd. Het is eigenlijk mijn cadeau voor mijn verjaardag (wat pas 7 november is…) maar ik mag hem nu al gebruiken gelukkig. Ik ben echt zo blij met mijn witte iPhone 4S, ik heb er serieus vijf jaar lang op gewacht en in die tussentijd een paar Android mobieltjes gehad die me altijd een beetje in de steek lieten. Ik kan oprecht zeggen dat dit mijn nieuwe liefde is hahah. Toen we terug naar de auto liepen zag ik dat ze het terrein voor de optredens van die avond al aan het klaarmaken waren. Zo hing er op de zijkant van de ingang een enorme banner van Jett Rebel, hij was zeker vier of vijf meter hoog! De rest van de middag had ik mijn tas ingepakt, me verkleed en alsnog uitgebreid opgetut en om kwart voor zeven ’s avonds stond ik alweer in Zwolle om Reina van het station op te pikken. Samen gingen we naar het terrein waar het ‘Bruisconcert’ zou plaats vinden en eenmaal daar kwamen we Nienke en Anouk al snel tegen. Er traden drie bands op, Backgammon, Bells Of Youth en Jett Rebel. Halverwege de optredens kwam Charel er ook nog bij. Wij kwamen uiteraard voor Jett Rebel! Na het optreden hebben we nog een tijdje met Rick (de drummer) en Jelte zelf gepraat en hebben we onze cadeautjes kunnen geven, waar ze gelukkig heel enthousiast over waren. Reina bleef bij mij slapen en rond half één kwamen we weer thuis na een geslaagde avond. We keken nog een tijdje naar ‘Geordie Shore’, dit is eigenlijk een standaard ritueel aan het worden als Reina bij mij logeert haha, en zijn tegen twee uur gaan slapen.

6

Vrijdag 22 augustus 2014:
De volgende dag waren we weer op tijd eruit want we gingen naar de Apenheul. Reina was hier nog nooit geweest en aangezien ik een seizoenskaart heb kon ze voor de helft van de prijs mee. Eerst liepen we nog een stuk door het bos en altijd als ik bij de vijver loop vind ik het zulk mooi uitzicht. Eenmaal in de Apenheul was het helemaal niet zo druk en liepen we langs alle verblijven. In de Apenheul zelf heb je een paar fotohokjes staan, normaal is het hier altijd super druk voor maar dit keer was het eerste fotohokje gelukkig niet zo druk. Dit was ook gelijk het leukste fotohokje dus hier moesten we even gebruik van maken. We hadden de hele middag best goed weer alleen toen we de Apenheul uitkwamen begon het te regenen en koelde het een heel stuk af. We namen thee en warme chocolademelk om wat op te warmen en wachtte tot mijn vader ons weer kwam ophalen. We hadden Reina naar het station gebracht aangezien zij weer naar huis ging en ondertussen begon het steeds harder te regenen. Op een gegeven moment ging het zo hard dat je door alle regendruppels bijna niets meer kon zien. ’s Avonds zat ik de hele avond op een webshop om hoesjes voor mijn nieuwe iPhone uit te zoeken, uiteindelijk heb ik er vier besteld. Zodra deze binnen zijn komt hier een blog post over, dit kan alleen wel nog even duren aangezien de levertijd 10 tot 20 werkdagen is, maar ik ben er nu al blij mee! :)

7

Zaterdag 23 augustus 2014:
’s Ochtends bleef ik nog wat langer in bed liggen en whatsapp’te samen met Reina een hele tijd. Eigenlijk is dit mijn standaard ochtendritueel hahah, whatsappen met Reina. Ik voelde me nog behoorlijk brak van de afgelopen twee dagen en besloot een lekker rustig dagje te houden. Ik knuffelde met mijn kat Djierie en maakte daarna nog een paar foto’s voor mijn blog. Ook schreef ik gelijk een blog post over Jett Rebel op het Bruisconcert. ’s Avonds ging ik verder met mijn polaroid projectje en ging weer los met washitape, inpakpapier, stickers en andere knutselspullen. Toen ik even naar buiten keek zag ik allemaal roze en oranje wolken en een blauw met paarse lucht. Super mooi om te zien, helaas kwam het op de foto zelf niet zo heel goed over.

Hopelijk vonden jullie deze ‘A Week In My Life’ leuk. Ik vind het zelf altijd erg leuk om een kijkje te nemen in iemand anders leven, vandaar dat ik dit ook eens in de zoveel tijd doe. :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

