Jett Rebel @ Bruisconcert

1

Afgelopen donderdag avond was het Bruisconcert in Zwolle. Dit is een onderdeel van de introductieweek voor de nieuwe studenten, het Bruisconcert is daar in tegen voor iedereen toegankelijk. Aangezien Jett Rebel, samen met Bells Of Youth en Backgammon, hier ook ging optreden moest ik hier heen. :)

Rond zeven uur waren Reina en ik bij het terrein waar nog bijna niemand was. We konden uitgebreid vooraan gaan staan en hadden dan ook vrijwel het beste uitzicht van de hele zaal hahah. Tegen half acht begon het eerste optreden van de band ‘Backgammon’. Om heel eerlijk te zijn vond ik hier niet zo heel veel aan, het klonk op zich best lekker alleen ik vond het verder een beetje saai. Na Backgammon kwam de band ‘Bells Of Youth’. Deze band heeft mij zeker verrast! Het leek een beetje op één van mijn favoriete bandjes ‘HAIM’ en dan scoor je sowieso punten bij mij hahah. De meiden van Bells Of Youth maakten er wel een show van en halverwege het optreden begon de zaal steeds drukker te worden. Toen het tien uur was begon ‘Jett Rebel’ eindelijk! De hele zaal stond inmiddels vol, maar het was een erg leuke sfeer. Helaas vloog de tijd en was het optreden veel te snel afgelopen, van mij mocht Jett Rebel nog wel een paar uur door gaan. Na de show hebben we Rick (de drummer) en Jelte zelf nog even kunnen spreken en zijn we natuurlijk nog met ze op de foto geweest. :)

Het was een super leuke en gezellige avond en ik kan nu al niet wachten tot volgende week, want dan ga ik Jett Rebel weer zien! :) Voor nu zijn hier een paar foto’s van het Bruisconcert.

2
3
5
7
6

xox
Anneleen

Een gedachte over “Jett Rebel @ Bruisconcert

Geef een reactie

