P2 So Gold Shake Up Top Coat

Banner

Aan het begin van deze maand liet ik in mijn Oberhausen shoplog zien dat ik een top coat van P2 had gekocht. Niet zomaar een top coat, nee een gouden glitter top coat. Ik vond hem zo mooi dat ik er een blog post over wou schrijven, want dit is zeker een aanrader! :)

Dit word geen hele nail art blog post, maar gewoon een blog post om te laten zien hoe mooi de ‘So Gold Shake Up Top Coat’ van P2 is. Deze top coat is zo mooi op een felle kleur nagellak omdat de gouden glitters heel subtiel zijn en het net wat extra effect geeft.

Als eerste, gebruik altijd een base coat! Hoewel veel mensen dit niet nodig vinden doe ik niet meer zonder. Zonder base coat heb je sneller kans dat je nagels verkleuren. Een paar jaar geleden toen ik nog geen base coat droeg had ik fel blauwe nagellak op, toen ik het eraf haalde hadden mijn nagels een hele blauwe gloed. Het zag er echt niet uit en ik kreeg het er met geen mogelijkheid af. Daarom dus altijd een base coat gebruiken!

Na dat mijn base coat was opgedroogd heb ik een licht paars kleurtje van Make Up Academy aangebracht genaamd ‘Frozen Yoghurt’. De nagellakjes van MUA lijken op Essie nagellakjes alleen dan in het klein. Qua kwaliteit zijn deze nagellakjes van MUA ook erg goed, bij mij blijft de nagellak er ongeveer vijf dagen goed op zitten. De dekking is ook goed met twee dunne laagjes nagellak.

1

Toen het paarse lakje droog was ging ik er met de ‘So Gold Shake Up Top Coat’ van P2 overheen. Ik was heel erg verrast. Toen ik deze nagellak voor het eerst zag was ik bang dat dit een enorme glitter bom zou zijn, toch kreeg ik hem niet uit mijn hoofd en heb ik hem uiteindelijk gekocht. Niets bleek waar te zijn van de glitter bom, nee het was een hele mooie subtiele glitter! Je kan de glitter opbouwen door meerdere laagjes aan te brengen, toch blijft het na twee laagjes nog subtiel.

2

Ik vond het effect van deze twee lakjes bij elkaar super mooi. Het gaf me eigenlijk een beetje een ‘Aladdin’ sfeertje. Met deze top coat van P2 kan je net wat meer effect geven aan je gewone nagellak. Voor verschillende gelegenheden is dit een hele mooie top coat, maar natuurlijk kan je hem ook gebruiken voor een normale school of werk dag.

3

xox
Anneleen

Een gedachte over “P2 So Gold Shake Up Top Coat

Geef een reactie

