Shoplog: DM

banner

Oké vanaf nu mogen jullie me officieel een shop-a-holic noemen! Gisteren ging ik weer een middag naar Duitsland, in eerste instantie om boodschappen te doen in de mega supermarkt maar toen zag ik DM en voor ik het wist was ik al naar binnen gehuppeld. Het is geen mega DM shoplog zoals andere keren, nee een heel bescheiden mini shoplogje van vier items, maar toch deel ik ze met liefde.

Als eerste de BB Cream van Garnier. Dit is al jaren mijn favoriete BB Cream en zo lang deze perfect voor mij is hoef ik niet te zoeken naar een andere. Helaas is deze BB Cream in Nederland niet heel goedkoop, daarom koop ik ze in Duitsland want daar zijn ze zeker de helft van de prijs die je hier in Nederland betaald. De tubes zijn groot en je hebt maar een heel klein drupje BB Cream nodig dus je kan onwijs lang doen met één tube. Deze heb ik dan ook als back up gekocht, mocht mijn huidige tube op gaan.

Garnier BB Cream € 6,95.

1

Toen ik even bij de lippenbalsems ging kijken, met de nadruk op kijken want ik was niet van plan iets te kopen, viel mijn oog op een nieuwe Baby Lips. Ze hadden één soort Baby Lips van de Electro lijn, de neon roze ‘Strike A Rose’! Deze kon ik als Baby Lips fan niet laten liggen! De geur van deze Baby Lips doet me trouwens heel erg aan de ‘Pink Punch’ Baby Lips denken, maar de kleur van deze Electro Baby Lips vind ik net wat mooier dan de ‘Pink Punch’ Baby Lips.

Electro Baby Lips € 2,45.

2

Ik vond dat het tijd werd om een poeder te kopen, aangezien ik vind dat ik vaak toch nog heel erg glim, zelfs met een matterende foundation. Ik koos voor de ‘All Matt Plus Shine Control Powder’ van Catrice in de kleur ‘010 Transparant’. Deze poeder schijnt matterend, longlasting en ultra silky te zijn, ik ben benieuwd.

‘All Matt Plus Shine Control Powder’ van Catrice € 3,45.

3

Als laatste kocht ik deze ‘Powder Brush’ van Catrice, want zonder poeder kwast kom ik niet ver met de ‘All Matt Plus Shine Control Powder’. Deze kwast is erg zacht, maar doet me ook heel erg aan de ‘Blush Brush’ van Catrice denken.

Poeder kwast van Catrice € 4,59.

4

Voorlopig komen er denk ik even geen shoplogs meer, aangezien ik een beetje veel heb geshopt de afgelopen weken, maar dit is onder voorbehoud. Mocht ik toch nog een leuke shopsessie hebben gehad dan deel ik dit natuurlijk met alle liefde hahah.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Shoplog: DM

Geef een reactie

