Shoplog: Primark

Banner

Gisterochtend ging ik weer naar Primark. Jep, je mag het zeggen ik heb een shopverslaving, helemaal als het om Primark gaat, maar gelukkig kan ik me steeds beter inhouden in de winkel en kom ik niet met allemaal onnodige dingen thuis. Ik heb dus weer wat leuke items gekocht en wil deze graag met jullie delen, ben je benieuwd? Kijk dan snel verder! :)

Als eerste heb ik dit grijze basic t-shirt gekocht. Ik heb een soort gelijk shirt al eens eerder bij Primark gekocht en het is inmiddels mijn favoriete basic shirt geworden. Dit keer kocht ik er één met een v-hals, weer een keer wat anders dan een ronde hals. Deze basic shirts zitten zo fijn en zijn zo lekker zacht.

Basic v-hals t-shirt € 5,00.

1

Ik ben verliefd op dit t-shirt van Jungle Book! Hoe vaak ik vroeger de film Jungle Book wel niet heb gekeken wil je niet weten hahah. Een van de vorige keren had ik dit shirt ook al in mijn mandje liggen, maar besloot hem toen op het laatste moment niet te doen. Nu kon ik het niet laten en nam hem toch mee en ik ben er heel blij mee. Ik word gewoon helemaal vrolijk van de print.

Jungle Book t-shirt € 8,00.

2

Dit is een ankle cut destroyed boyfriend jeans. Een hele mond vol maar eigenlijk houd het gewoon in dat dit een boyfriend jeans met gaten is, die tot ongeveer je enkels komt qua lengte. Helemaal hip en het leek mij leuk om dit ook eens te proberen. De jeans zit echt goddelijk en ik denk dat dit mijn nieuwe favoriete jeans word!

Ankle cut boyfriend jeans € 17,00.

3

Als je bij Primark bent kan je de pyjama afdeling niet overslaan! Ze hebben zulke leuke pyjama’s en ik ben dan ook een enorme “sucker” hiervoor. Op het hempje staat ‘Twinkle Little Star’ wat vroeger mijn favoriete kinderrijmpje was. De broek is donkerblauw en heeft allemaal tekeningentjes van sterretjes, hartjes, wolkjes en andere leuke dingentjes.

Pyjama set € 8,00.

4

Nu heb ik de afgelopen tijd al aardig wat make up tasjes gekocht en nog bleken ze te klein te zijn voor alle make up die ik mee neem op vakantie. Met het lange weekend naar Limburg had ik dan ook twee make up tasjes mee die beiden zo vol zaten dat ik ze met moeite dicht kreeg. Nu vond ik dit leuke tasje met een Londen print erop, iets wat perfect bij mijn kamer past, en het formaat is zeker een stuk groter dan mijn andere make up tasjes.

Make up tas € 4,00.

5

En als laatste kocht ik deze leuke ballerina slofjes met hondjes erop. Ik was nooit zo weg van de honden maar sinds ik de hond op stage heb meegemaakt is mijn liefde voor honden gegroeid. Ik had toevallig nog nieuwe sloffen nodig en toen ik deze leuke slofjes zag was ik direct verliefd. Ze zijn heerlijk zacht en hebben aan de onderkant een anti slip zool.

Honden slofjes € 3,50.

6

Wat is jullie favoriete afdeling in Primark? :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

