Shoplog: Oberhausen

banner

Vorige week ben ik een dagje naar het overdekte winkelcentrum Centro in Oberhausen gegaan. Met meer dan 200 winkels is dit echt één van mijn favoriete shop plekken. In mijn vorige blog post konden jullie al een ‘Oberhausen Shopping Guide‘ zien, maar natuurlijk ging ik niet met lege handen naar huis. Vandaag heb ik dan ook voor jullie een shoplog van Oberhausen. Van de nieuwe Catrice collectie tot aan Hollister en van Kiko make up tot aan American Apparel, kijk je mee? :)

Als eerste begin ik bij de nieuwe collectie van Catrice. Ik was zo nieuwsgierig naar de Velvet Matt Eyeshadows en toen ik ze in de DM in Oberhausen al zag liggen maakte mijn hart een sprongetje. De kleuren zijn echt prachtig en ze voelen zo zacht aan! Ik koos voor de kleuren ‘010 Vanillaty Fair’ en ‘040 Al Burgundy’, precies de kleuren die ik zo graag wou.

Catrice Velvet Matt Eyeshadows € 3,95 per stuk.

1

Ook koos ik voor een nieuw kleurtje nagellak. Dit is ’67 Greyday, Greyday!’ en dit is een heel mooi donkergrijs kleurtje. Het heeft een beetje een metallic finish, maar zo in het potje lijkt het net alsof het rook is. Ik vind het een heel mooi effect hebben.

Catrice Ultimate Nail Lacquers € 2,75 per stuk.

2

Deze gouden topcoat van P2 had ik al heel lang op het oog, toch had ik hem elke keer weer terug gezet. Nu vond ik het tijd worden om deze ‘So gold Shake Up Top Coat’ mee te nemen en uit te testen en wauw dit is echt mijn beste P2 aankoop ever! Deze topcoat geeft een prachtig gouden shimmer over je nagellak en het heeft iets sprookjesachtigs. Ik ben helemaal verliefd en ben er van overtuigd dat ik deze gouden topcoat nog heel vaak ga gebruiken!

P2 So Gold Shake Up Top Coat € 2,95.

3

Bij Flormar kocht ik deze drie nagellakjes, twee normale kleuren en één matte kleur. De normale paars is ‘425’, de blauwe is ‘450’ en de matte paarse kleur is ‘M11’. Ik ben gek op de nagellak van Flormar en met een actie zoals drie nagellakjes voor de prijs van twee kon ik ze moeilijk laten liggen.

Flormar Nailpolish € 2,95 per stuk.
Flormar Matte Nailpolish € 3,50 per stuk.

4

Dan komen we bij Kiko. Ik kende dit make up merk wel, maar nam nooit de moeite om in de winkel te kijken omdat ik altijd dacht dat het super duur was. Niets bleek minder waar toen ik een keertje op de website van Kiko keek. Voor ik het wist had ik een enorme wishlist gemaakt met dingen die ik in de winkel wou opzoeken zodat ik ze in het echt kon zien. Zo had ik onder andere een heel lijstje met lipsticks die ik wou bekijken. Helaas waren alle kleuren die ik op het lijstje had staan net niet in deze Kiko winkel, ergens maar goed ook. Anders was ik naar huis gegaan met een lipstick die wel verdacht veel lijkt op mijn MAC lipstick in de kleur ‘Speed Dial’. Toch moest en zou ik een lipstick meenemen en per toeval had ik deze kleur in mijn mandje zitten. Ik wou eigenlijk nummer 413, maar de tester stond verkeerd waardoor ik nummer 415 koos. Net op tijd kwam ik er achter, maar ik besloot de 415 te houden aangezien ik de kleur toch leuker vond dan de 413. Zie hier dan ook mijn aller eerste Kiko lipstick in de kleur ‘415 Peony’. Deze lipstick heeft een ‘Crystal Sheer’ finish en hij is werkelijk waar prachtig. De kleur is een beetje berry achtig en behoort nu al tot één van mijn favoriete lipsticks samen met mijn MAC lipsticks.

Kiko Crystal Sheer Lipstick € 6,90.

5

Ook kocht ik bij Kiko deze oogschaduw in de kleur ‘152 Pearly Violet’. Ik wou heel graag een paarse oogschaduw hebben omdat ik die nog niet had en bij Kiko vond ik de perfecte kleur. De kwaliteit is echt heel goed en de oogschaduw is super goed gepigmenteerd.

Kiko Eyeshadow € 2,90.

6

Bij Lush kocht ik een klein flesje ‘Tea Tree Water’. Ik heb hier al zo veel goede verhalen over gehoord dat ik dit ook eens wou proberen. De geur vond ik aan het begin echt niet lekker, het heeft een beetje een ziekenhuis geurtje, maar nu ben ik er aan gewend en vind het een hele fijne toner. Bij de kassa vroegen ze of ik nog iets wou uitproberen, natuurlijk zeg ik daar geen nee tegen en koos ik ‘Lemony Flutter’. Dit zit in een mini potje, maar aangezien je niet zoveel nodig hebt per keer kan je hier heel lang mee doen. :)

Tea Tree Water € 6,50.

7

Zucht, Hollister, ik kan die winkel nooit verlaten zonder iets te kopen en vaak is het een body mist of een armbandje. Deze keer besloot ik voor de ‘Silver Strand Beach’ body mist te gaan. Deze body mist ruikt een beetje naar citroen limonade en is heerlijk fris! Ik denk dat ik de body mists van Hollister nog lekkerder vind dan de body mists van Victoria’s Secret.

Body Mist € 14,00.

8

Bij een kraampje in het midden van Centro kwam ik deze rode bandana tegen. Ik zocht er nog één en vond ze bij Claire’s wel heel erg duur voor een lapje stof. Gelukkig waren de bandana’s bij dit kraampje een heel stuk goedkoper en besloot ik voor de rode te gaan aangezien ik thuis al een lichtblauwe en een witte heb liggen.

Bandana € 2,00.

9

Ik was al een half jaar op zoek naar de perfecte leren scrunchie en toen ik de American Apparel in wandelde zag ik bij de kassa rekken vol scrunchies! Ze hadden alle kleuren van de regenboog, gouden, zilveren, fluwelen, matt leer en normaal leer. Ik koos de normale leren scrunchie aangezien ik die net wat mooier eruit vond zien. Ik ben er zo blij mee! :)

Leren Scrunchie € 6,00.

10

Bij DM kocht ik verder nog deze twee deosprays in de geuren ‘Mango Mambo’ en ‘Cocos & Nektarine’. De Cocos & Nektarine variant hebben jullie al vaker in mijn DM shoplogs voorbij zien komen maar ik vind de geur zo fijn dat ik nog een back up mee nam.

Balea Deosprays € 0,85 per stuk.

11

Net als de ‘Cocos & Nektarine’ douchegel die ik als back up mee nam. Dit is in korte tijd één van mijn favoriete douchegels geworden samen met de douchegels van Treaclemoon. En omdat ze niet in Nederland verkrijgbaar zijn moest ik er één meenemen.

Balea Douchegel € 0,55 per stuk.

12

Ook kocht ik bij DM deze oog make up remover mee van Balea. Deze remover is voor zowel waterproof als normale oog make up. Voor je hem gebruikt moet je eerst goed schudden zodat de twee vloeistoffen met elkaar mengen. Ik heb hem tot nu toe één keer gebruikt, ik weet alleen nog niet helemaal of ik hem fijn vind of niet.

Balea Oog Make Up Remover € 1,45.

13

En echt als aller laatste nam ik deze douchegel van Treaclemoon mee in de geur ‘Those Lemonade Days’. De geur is zo mega lekker! Ik dacht eerst dat die op de ‘One Ginger Morning’ leek maar dat valt gelukkig heel erg mee. Dit is echt een douchegel waarvan ik het enorme zomergevoel krijg.

Treaclemoon Douchegel € 3,95.

14

Waar zijn jullie nieuwsgierig naar en zouden jullie een review van willen lezen?

xox
Anneleen

4 gedachtes over “Shoplog: Oberhausen

    1. Dankjewel :)

      Ik ben van plan nog een review te schrijven over de body mists van Hollister die ik heb! Van de Catrice oogschaduw, de matte nagellak van Flormar en mijn aankoopjes bij Kiko komen ook nog reviews.

      x

Geef een reactie

