Music Monday #02

Music Monday

Vorige maand begon ik met een nieuw onderdeel op mijn blog genaamd ‘Music Monday’. Elke eerste maandag van de maand deel ik een liedje die ik op dat moment leuk vind en/of veel heb geluisterd. Zo kan ik mijn muzieksmaak met jullie delen en ontdekken jullie hopelijk een paar leuke bandjes en/of artiesten. Vandaag is het de eerste maandag van augustus, dat betekend dat het tijd is voor een nieuwe ‘Music Monday’!

Vorige maand was het de beurt aan MAGIC!, deze maand is het de beurt aan Allstar Weekend. Ik heb het idee dat Allstar Weekend niet bekend is in Nederland en ik moet eerlijk zeggen dat ik ook maar één nummer van hun ken. Dit nummer ‘Mr. Wonderful’ kan je bekend voorkomen als je wel eens in Hollister komt. Hollister speelt altijd zomerse playlists af in hun winkel en daar ken ik dit nummer van. Ik hoorde hem twee jaar geleden midden in de winter toen ik voor het eerst in Hollister was. Ik vond hem zo catchy dat ik besloot om hem op te zoeken met ‘Shazam’. Ik kreeg er een onwijs zomers gevoel bij terwijl er buiten sneeuw lag! En nu twee jaar later heb ik dat gevoel nog altijd en ik betrap mezelf erop dat ik dit nummer elke zomer weer opnieuw draai, eigenlijk kan je wel zeggen dat dit mijn ultieme zomerhit is hahah. Aangezien het nu het volop zomer is en ik afgelopen zaterdag weer bij Hollister ben geweest vond ik dat dit nummer vandaag in de ‘Music Monday’ moest komen. :)

Allstar Weekend
© Google.com

Allstar Weekend komt uit Californië en was vooral bekend door Disney Channel. Was, want ze zijn sinds 2013 uit elkaar. De band bestond uit Zachary David Porter (zanger), Nathan Darmody (gitarist), Cameron Quiseng (bassist) en Michael Allen Martinez (drummer). Hun eerste album ‘Suddenly Yours’ is in oktober 2010 uitgekomen en in september 2011 kwam hun tweede album ‘All The Way’ uit. Het nummer ‘Mr. Wonderful’ staat op het ‘All The Way’ album.

Als je de Disneyfilm ‘Prom’ kent, heb je wellicht wel eens een nummer van Allstar Weekend gehoord, want voor deze film hebben ze het nummer ‘Not Your Birthday’ uitgebracht.

Klik hier om de vorige ‘Music Monday’ te bekijken.

Wat is jullie ultieme zomerhit? :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “Music Monday #02

Geef een reactie

