Forever 21 Striped Gold Make Up Brushes

Banner

Een tijdje geleden konden jullie zien dat ik bij Forever 21 een setje make up kwastjes had gekocht. Ik heb deze kwastjes uitgebreid getest en vandaag deel ik met jullie mijn mening over deze kwastjes. Dus ben je benieuwd naar deze kwastjes, lees dan zeker verder! :)

De blush brush
Deze blush brush is eigenlijk een hele standaard kwast om je blush mee aan te brengen. De kwast is wel wat plat, hierdoor kan je blush er een beetje streperig uit komen te zien. Ook zijn de haartjes best wel slap, maar persoonlijk vind ik dat niet heel erg. Verder is het een prima blush kwast!

1

De lipstick brush
Deze kwast is prima geschikt om je lipstick mee aan te brengen. De haartjes zijn stevig, wat in dit geval een positief punt is. Wel moet je uitkijken dat de haartjes niet een andere kant op gaan staan.

2

De oogschaduw brush
Dit is het enige kwastje uit deze set die ik verschrikkelijk vind! De haartjes zijn enorm hard en stroef, waardoor je nooit mooi je oogschaduw kan aanbrengen. Het doet ook best wel pijn op je ooglid omdat het kwastje zo hard is. Misschien ligt het aan mijn setje, maar ik vind het echt niet fijn om mee te werken. Een no-go dus!

3

De wenkbrauw brush
Dit wenkbrauw kwastje is een typisch standaard kwastje waarbij je de wenkbrauwen mooi door kan kammen en in model mee kan krijgen. Met dit kwastje kan je bijna niet de fout in gaan.

4

Het setje zit in een handig plastic zakje die helemaal doorzichtig is. Je kan het zakje dicht maken dankzij een zipper, zo weet je zeker dat als je het setje in je make up tasje hebt ze er niet zo maar uit rollen.

5

Over het algemeen vind ik dit een prima kwasten setje om mee te nemen als je op reis gaat. Zo heb je toch de basis in een handig etuitje. Wel zou ik eerst de kwasten uit testen, zo kan je bijvoorbeeld het oogschaduw kwastje vervangen door je favoriete oogschaduw kwastje.

Deze make up kwastjes zijn te koop bij Forever 21 voor € 4,90.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Forever 21 Striped Gold Make Up Brushes

Geef een reactie

