The Dreams Tag

Banner

Het is al weer een hele tijd geleden dat ik een tag voor jullie had, dus ik vond het wel weer tijd worden. Daarom heb ik vandaag ‘The Dreams Tag’ voor jullie! Deze tag gaat over al je dromen en dingen die met dromen te maken hebben. Kijken jullie mee? :)

1. Waarover ben je op dit moment aan het dagdromen?
Over de dingen die nog op de planning staan zoals een shop tripje naar Oberhausen, meerdere Jett Rebel optredens en een roadtrip door Nederland met mijn bestie.

2. Wat zijn drie items die in je droom kledingkast horen?
Ik zou kiezen voor de super gave Rio slip on sneakers van Kim&Zozi kiezen omdat ik echt verliefd ben geworden op deze roze slip on sneakers met studs. Verder zou ik gaan voor een mooie zwarte Chanel boy bag en ik denk toch ook wel het perfecte leren jack.

3. Wie is je droom celeb look alike?
Danielle Haim is echt mijn nummer één als ik mocht kiezen uit een celeb waar ik op wil lijken. Ik vind haar stijl zo gaaf en stoer! Mijn nummer twee zou Cara Delevigne zijn. Eigenlijk dus een mix van die twee hahah. :)

1   2
© Tumblr.com

4. Wie leeft er op dit moment zijn of haar droom?
Oef dat is een lastige aangezien ik niet zo specifiek iemand kan opnoemen. Ik denk dat als je iets doet wat je echt leuk vind en enthousiast over bent je in ieder geval in de goede richting bent om je droom te leven.

5. Droom je over liefde of over geld?
Alhoewel je veel leuke dingen met geld kan kopen en ik nog een enorme wishlist heb, kies ik toch voor liefde. Het lijkt me een geweldig gevoel om je ‘soulmate’ te vinden, maar onder liefde versta ik ook vrienden en familie en die zijn belangrijker dan geld.

6. Wat is je droom vakantie?
Een roadtrip door Californië! De laatste paar maanden heb ik zo’n enorme wens om een roadtrip door Cali te maken! Het mooie weer, de perfecte stranden, lekker shoppen, sightseeing en rondrijden! Wat veel mensen met New York hebben, heb ik absoluut met Los Angeles. New York trekt mij absoluut niet, geef mij L.A. maar! :)

3   4
© Tumblr.com

7. Wat is je droom blog of YouTube collab?
Mijn droom blog collab zou met Diana Leeflang of Lily Melrose zijn. Diana is mijn favoriete Nederlandse blogger en Lily mijn favoriete Engelse blogger. Ze hebben allebei een hele gave stijl, zijn lekker zichzelf en doen wat ze zelf leuk vinden.

8. Zijn je kinderdromen uitgekomen?
Mijn ultieme kinderdroom was om te kunnen vliegen, net zoals Aladdin op zijn vliegend tapijt! Hartstikke onmogelijk, maar ik was er vroeger echt heilig van overtuigd dat het echt kon. Natuurlijk is die droom nooit uitgekomen in de zin van op een vliegend tapijt, maar wel met een vliegtuig. Op mijn 17e heb ik voor het eerst gevlogen naar Mallorca en op mijn 20e naar Londen. Mijn andere kinderdroom was om een creatief beroep te doen. Ik heb van kleins af aan al gezegd dat ik iets creatiefs wou gaan doen en eind april ben ik geslaagd voor grafische vormgever, een creatief beroep dus. :)

9. Als één droom uit zou kunnen komen, wat zou het dan zijn?
Een weekend Londen met mijn bestie Reina, dit staat al zo lang op onze ‘to-do list’! Overal onbeperkt shoppen, een sightseeing langs populaire plekken en wijken, uit eten bij Nando’s en ’s avonds uit gaan in Funky Buddha! Om vanuit Londen de volgende dag door te vliegen naar Parijs om een dag te spenderen in Disneyland hahah, aangezien dat ook al een hele tijd op onze ‘to-do list’ staat!

5   6
© Tumblr.com

Ik vond deze tag op YouTube en als jullie deze tag leuk vonden, mag je hem gerust overnemen.

Wat is jullie grootste droom op dit moment? :)

xox
Anneleen

3 gedachtes over “The Dreams Tag

  1. Heel leuke Tag! Ik vind je roadtrip door california een heel leuke droom! Dat zou ik namelijk ook eens willen doen! En studiegenootje is afgelopen weekend voor een jaar naar LA vertrokken en ik ben er stiekem toch wel jaloers op hoor! :-) Maar aangezien ik nog nooit in Amerika geweest ben, wil ik ook zeker eens naar New York hoor haha! :D
    En je hogere studies waren greafische vormgeving dan? Wat voor job doe je nu dan? Ik hoop dat je iets super leuk gevonden hebt!

    1. Ah ik ben ook stiekem jaloers op jou studiegenootje hihih!
      New York lijkt mij op zich wel leuk voor een keertje, maar het staat niet zo ver boven aan mijn wishlist, L.A. spreekt mij op de één of andere manier veel meer aan :)

      Yes ik ben eind april afgestudeerd als Grafische Vormgever, na vijf jaar! Ik ben momenteel nog druk bezig met een baan te zoeken aangezien dit niet zo makkelijk gaat, maar met een beetje geluk mag ik na de zomer bij mijn afstudeer stage terug komen om te werken als grafische vormgever. Tot die tijd maak ik zelf wat dingen (voorbeeldje is de banner boven aan deze tag) en doe ik wat klusjes en bijbaantjes. :)
      Wat studeer jij? Of wat voor werk doe jij? :)
      x

      1. Oooh heel leuk om te horen dat je binnekort misschien aan de slag kan dan! Ik studeer rechten en hoop in september (en ten laatste in januari) aan de slag te kunnen op een addvocatenkantoor voor mij stage te doen. Mijn stage duurt 3 jaar en daarna zien we wel weer, want ik heb eigenlijk nog geen idee wat ik voor de rest van mijn leven wil gaan doen :-)

Geef een reactie

