Shoplog: Amsterdam

banner

Afgelopen woensdag ben ik weer naar Amsterdam geweest met mijn vader. We hebben een tijdje in de stad rondgelopen en zijn weer naar Schiphol geweest. Het was super mooi weer, dus dat maakte het alleen nog maar beter aangezien we de laatste twee keer alleen maar regen hebben gehad. Drie keer is scheepsrecht zeggen ze toch? ;)

Converse All Stars zijn echt mijn favoriete schoenen, ik doe met gemak zo’n vier of vijf jaar met een paar All Stars en loop er dan ook net zo lang op tot ze uit elkaar vallen. Mijn huidige All Stars zijn hoge zwarte, die ik nu al zeker vier jaar heb. De hak hangt aan de binnenkant helemaal los, er zitten heel wat gaten in en de zool scheurt door. Tijd voor nieuwe dus!

Na twee keer lage neppe All Stars te hebben geprobeerd was ik verkocht en wou ik nu echte lage All Stars hebben. Deze heb ik gevonden in mijn perfecte maat! Ik zit altijd tussen maat 39 (UK 6) en maat 40 (UK 7) in en vaak is maat 39 net wat te smal en maat 40 net wat te groot. Gelukkig hadden ze in Sidestep maat 39,5 (UK 6,5) en die zaten perfect! En ik moet toegeven, wat een verschil zijn de echte en de neppe! De echte hebben uiteraard een veel stevigere zool wat beter is voor je voeten en je houding. Ik ben dan ook enorm blij met mijn lage Converse All Stars! :)

Deze Converse All Stars kostte € 64,90 bij Sidestep.

2

Bij H&M had ik mijn oog laten vallen op dit T-shirt. Ik had hem vorige week in Rotterdam al gezien maar heb hem toen niet gekocht. Nu zag ik hem weer hangen en heb hem meegenomen. Ik heb heel weinig rood in mijn kledingkast hangen, eigenlijk alleen één trui van Abercrombie & Fitch. Dit is dus een beetje “out of my comfort zone” maar ik moet zeggen dat ik deze kleur wel leuk vind staan bij mij. Ik lijk er ook gelijk een beetje bruiner door, score! :)

Dit T-shirt van H&M kostte € 14,95.

1

Ook kocht ik bij H&M deze haarclip. Ik heb hier echt maanden over getwijfeld en het steeds niet gedaan omdat ik niet bepaald dik haar heb en ik het idee had dat die clip dan niet mooi staat, maar toen ik hem zag kon ik het toch niet laten en heb ik hem meegenomen. Je maakt een staart en draait dit elastiek er om heen en daarna klik je de clip om je staart heen. Ik vind het erg mooi staan en staat net een stukje mooier dan een elastiekje.

De haarclip van H&M kostte € 3,99.

3

Als laatste kocht ik deze ketting bij Brandy & Melville. Het is een simpele ketting met een rond muntje eraan waarop California Paradise Cove Malibu in staat en zoals je ziet zit er ook een hartje in. Ik had deze in de winter al in mijn handen, maar heb hem toen toch niet gedaan. Dit was het laatste exemplaar die ze hadden en ik heb hem nu dan toch meegenomen! :)

En deze leuke ketting van Brandy & Melville kostte € 6,00.

4

En natuurlijk kocht ik op Schiphol weer drie flesjes Fiji Water. :)
xox
Anneleen

4 gedachtes over “Shoplog: Amsterdam

  1. In welk supermarkt op schiphol heb je fiji water gehaald want ik kom daar over paar dagen en is het als je de douane in gaat of waar alle mensen gewoon mogen komen

    1. Je hebt op Schiphol een best wel grote supermarkt genaamd Food Village, met allemaal buitenlandse dingen, naast Liquors of the World. Dit is gewoon in het winkel gedeelte waar iedereen bij kan komen die op Schiphol komt, voor de paspoort controle dus. :)

      Ik ben benieuwd wat je van Fiji Water vind. :)
      Ga je op vakantie? Zo ja alvast een fijne vakantie!
      x

Geef een reactie

