Victoria’s Secret Make Up

banner

Een tijdje geleden schreef ik over de body mists van Victoria’s Secret, vandaag is het de beurt aan de make up van Victoria’s Secret. Ik heb twee lipglossjes en een oogschaduw palette van Victoria’s Secret en laat jullie graag weten wat ik hiervan vind.

De eerste lipgloss die ik laat zien is de ‘Shiny Kiss Flavored Gloss‘. Dit product zit in een doorzichtig tubetje met een zilverkleurige dop. De verpakking straalt geen luxe uit en ik weet dat budget merken zoals Catrice en Essence soort gelijke tubetjes hebben voor lipgloss. Het product is ook transparant en heeft veel glitters. Als je dit op je lippen smeert geeft het een enorm shiny effect. De lipgloss ruikt erg sterk naar vanille en doet mij ook heel erg denken aan mijn red velvet geurkaars van Yankee Candle, je moet er van houden maar ik vind de geur echt lekker! De lipgloss is gelukkig niet te plakkerig, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar een andere lipgloss of gewoon een goede lipstick.

1

Als tweede heb ik de ‘Color Shine Lip Gloss‘. Deze lipgloss ziet er al een stuk luxer uit en heeft de typische Victoria’s Secret uitstraling. Deze lipgloss is roze, maar als je hem op je lippen doet is het een soort transparant roze kleur. Dit betekend dat de roze kleur niet zo heftig is op je lippen als dat die in de verpakking is. De gloss heeft een subtiel zoete geur, wat niet te overheersend is. Hij is niet plakkerig en geeft een mooi subtiel kleurtje met een lichte shimmer aan je lippen. Deze lipgloss is één van mijn all time favoriete lipglossjes die ik heb.

2

Hieronder zie je de swatches van de twee Victoria’s Secret lipglossjes. Zoals je kunt zien is de ‘Shiny Kiss Flavored Gloss’ transparant en bevat wat glitters. De ‘Color Shine Lip Gloss’ is op deze swatch erg roze, maar zie je ook het transparante effect.

3

En dan als laatste heb ik het ‘Ultimate Look Shadow Trio‘ in de kleur ‘No More Drama‘. Dit oogschaduw palette bevat drie kleuren, poeder roze, licht paars en donker paars. Al moet ik zeggen dat de donker paarse kleur donkergrijs of bijna zwart uitvalt. Met deze drie kleuren kan je een gehele ooglook maken. De poeder roze kleur is perfect als highlighter, de licht paarse kleur op het bewegend ooglid en de donker paarse kleur geblend in de arcadeboog. De plastic verpakking is niet heel luxe, maar wel super handig voor op reis. De pigmentatie van de licht paarse kleur en de donker paarse kleur zijn erg goed, helaas valt de poeder roze kleur een beetje tegen. Hij is wat stroever en daardoor moet je er wel en paar keer met je kwast over heen gaan wil je een mooi effect krijgen. In dit setje zit ook een kleine sponsapplicator.

4

Hieronder zie je de swatches van dit oogschaduw palette. Van de licht paarse en de donker paarse kleur heb ik maar één keer over de swatch hoeven te gaan, van de poeder roze kleur een stuk of vier keer voor dat die zo intens werd.

5

Al met al ben ik tevreden over de make up van Victoria’s Secret. Het is niet verschrikkelijk duur en je krijgt er mooie producten voor terug. :)

Ik weet de prijzen helaas niet meer precies van de producten maar alle producten kosten ongeveer tussen de € 5,00 en de € 10,00.

xox
Anneleen

Geef een reactie

