Shoplog: Rotterdam

banner

Gisteren had ik weer een shopdate met mijn bestie. Dit keer gingen we naar Rotterdam, weer eens een keer wat anders dan Amsterdam. Het was een hele leuke dag en we hebben dan ook veel geshopt. Ik laat jullie in deze shoplog vier van mijn favoriete aankoopjes zien! :)

Als eerste dit super leuke truitje van H&M. Toen ik deze zag was ik gelijk verliefd. Ik hou van de kleurencombinatie en het zakje op de borst geeft het net een leuker effect. Het stofje is lekker dun waardoor dit truitje perfect is voor de wat koelere dagen in de zomer.

Deze trui van H&M kostte € 14,99.

1

Voor we echt gingen shoppen in de stad zelf waren we nog even bij Primark geweest. Als jullie mijn vorige Primark shoplog hebben gezien weten jullie dat ik dit tasje in het mintgroen had gekocht, en nu heb ik hem ook in het zwart. Het mintgroene tasje bevalt me zo goed dat ik ook graag een zwarte variant hiervan wou. Toevallig hadden ze dezelfde in Primark in Rotterdam, die ging dus gelijk mee! :)

Dit tasje van Primark kostte € 7,00.

2

Ik wou super graag naar Shop In Box want ik wou kijken of ze hier de ‘Rose Gold’ blush van Sleek hadden, maar zag toen gelijk de Tangle Teezers staan. Ik heb een neppe Tangle Teezer waar ik echt niet meer zonder mee kan en nu heb ik dus ook de echte Tangle Teezer. Ik heb expres gekozen voor de zwarte ‘Elite’ variant omdat deze net iets groter is dan de standaard Tangle Teezer. De kleurencombinaties van de normale Tangle Teezers vond ik ook niet zo heel erg leuk en aangezien mijn neppe Tangle Teezer al lichtblauw is, vond ik de zwarte het leukste.

Deze Tangle Teezer van Shop In Box kostte € 14,99.

3

Nadat ik de Tangle Teezer gevonden had zag ik de box van Sleek. Ik had geluk vandaag want er lagen dit keer nog drie blushes van de ‘926 Rose Gold’. Het is een prachtige koraalroze kleur met gouden shimmers erin verwerkt. Ik ben hier zo blij mee! :)

Deze Sleek blush van Shop In Box kostte € 5,50.

4

Zoals ik aan het begin vertelde zijn dit mijn vier favoriete aankopen. Ik heb nog meer gekocht maar dat vond ik niet echt de moeite waard om te laten zien. Wat ik onder andere nog meer heb gekocht is een basic zwarte skinny, een wit shirt, zwarte textielverf en kaartjes.

Wat is jullie favoriete aankoop van deze week? :)

xox
Anneleen

3 gedachtes over “Shoplog: Rotterdam

      1. Neen ik heb nog niks van sleek… Wil ik binnekort ook zeker een kopen!
        Maar ik moet eerst mijn stash eens goed opruimen!

Geef een reactie

