30 Days Happy Challenge #03 – Reina

Banner Reina 3

Vandaag hebben we dan echt de laatste blog post van de ’30 Days Happy Challenge’, dit keer van Reina. Zoals elke keer zien jullie een overzicht van tien dagen met tien momenten waar Reina dit keer ‘happy’ van werd. :)

21 juni 2014:
Vandaag ging ik samen met mijn broertje en mijn oom en tante als verlaat verjaardagscadeau naar Coprus. Dit is een museum over het menselijk lichaam. Vanaf het moment dat deze is geopend, wil ik er al heen, maar het is er nooit van gekomen. Ik vond het echt super. :)

1

22 juni 2014:
Vandaag heb ik de hele dag beroerd in bed gelegen. Dus ik had mooi de tijd om een half seizoen van een van mijn favo series, The Vampire Diaries, in te halen.

2

23 juni 2014:
Vandaag luister ik al non stop naar 5 Seconds Of Summer, een upcomming pop punk bandje uit Australië, die morgen het voorprogramma zijn van het One Direction concert waar ik heen ga. Even in de stemming komen dus!

3

24 juni 2014:
Vandaag ben ik naar het One Direction concert geweest in de Amsterdam Arena. Dit is in totaal de vierde keer dat ik ze zie, waarvan twee keer ontmoet. Ik was persoonlijk enthousiaster over 5 Seconds Of Summer (die waren voor mij ook een stuk nieuwer). Ik heb ook een 5 Seconds Of Summer shirt en armbandje gekocht waar ik echt super trots op ben! :)

4

25 juni 2014:
Vandaag had ik een proefexamen voor het praktijkdeel voor mijn autorijbewijs. Ik was best wel zenuwachtig, maar het is gelukkig beter gegaan dan verwacht! Om dit te vieren stond er een “feestmaal” voor mij klaar.

5

26 juni 2014:
Vandaag kocht ik dit drankje. Het is Fernandes Pink Melon, ik ben nog niet zo heel erg lang bekend met deze Fernandes smaakt, maar sinds de eerste keer dat ik hem proefde, was ik verkocht!

6

27 juni 2014:
Vandaag is het debuutalbum van 5 Seconds Of Summer uitgekomen. (Ik weet dat ik de afgelopen week veel over ze gepost heb, en ik beloof dat dit m’n laatste 5sos post is hahah.) Het is dan ook wel te raden dat ik het album vandaag non-stop gedraaid heb. Op de foto is het album te zien met een van de bandleden (Ashton Irwin, de drummer). :)

7

28 juni 2014:
Vandaag kocht ik onder andere dit vestje bij Giullia & Co. van het merk Question. Het vestje was origineel € 75,00 maar ik had heel toevallig de allerlaatste in de uitverkoop voor maar € 10,00! Als dat niet iets is om happy van te worden.

8

29 juni 2014:
Toen ik afgelopen dinsdag voor het One Direction concert naar de KFC ging om wat te eten, kocht ik een limited edition Krushems Mojito Sparkler. Dit was niets meer dan wat 7up, muntblaadjes, limoenpartjes en heeeel veel ijsblokjes, maar wel verschrikkelijk fris en dorstlessend. Dus vandaag besloot ik hem zelf ook eens te gaan maken.

9

30 juni 2014:
Vandaag heb ik nagellak gekocht van Catrice. Het is ’01 Royal REDding’ van de Crushed Crystals lijn. Anneleen is ook in het bezit van een paar Crushed Crystals nagellakjes en die vond ik altijd echt heel tof. Ik heb zelf een kleine obsessie met rode nagellak, dus een rode Crushed Crystals is een ideale uitkomst.

10

Tot zo ver de ’30 Days Happy Challenge’. Ik was eerst een beetje sceptisch over deze challenge omdat ik niet wist of ik het wel leuk zou vinden en of er wel genoeg “leuke” dingen zouden zijn per dag, maar stiekem vind ik het best wel jammer dat het afgelopen is. Je leert de kleine dingen te waarderen. :)

Klik hier voor deel #01 van Reina’s challenge.
Klik hier voor deel #02 van Reina’s challenge.

Klik hier voor deel #01 van Anneleen’s challenge.
Klik hier voor deel #02 van Anneleen’s challenge.
Klik hier voor deel #03 van Anneleen’s challenge.

Wij hopen dat jullie deze challenge leuk vonden. :)
xox
Reina (en Anneleen)

Geef een reactie

