Catrice Herfst / Winter Collectie 2014

Banner

Catrice komt binnenkort weer uit met de herfst / winter collectie van 2014. Er zitten heel wat mooie nieuwe producten tussen waar ik erg nieuwsgierig naar ben. Ik heb een tijdje rondgekeken op de website van Catrice en kwam een paar producten tegen die ik graag met jullie deel.

Velvet Matt Lip Creams:

Deze lip creams heb ik al vaker voorbij zien komen van andere merken, ik heb alleen nog steeds niet één geprobeerd. Toen ik deze op de website tegen kwam werd ik dan ook gelijk weer enthousiast en nieuwsgierig. Deze lip creams hebben, zoals de naam al zegt, een matte finish en zijn longlasting. Ook belooft Catrice dat je lippen niet droog worden van deze lip creams. Ze komen in zes kleuren maar naar deze rode kleur genaamd ‘010 MATTilyn Monroe’ en donker roze kleur genaamd ‘020 Raspberry Smoothie’ ben ik het meest nieuwsgierig naar.

1

Ultimate Colour Lipsticks:

We hebben natuurlijk al de ‘Ultimate Colour Lipsticks’ in de winkels liggen, maar hier worden drie kleuren aan toegevoegd. Ook van de ‘Ultimate Shine Lipsticks’ worden vier nieuwe varianten toegevoegd. Ik ben meer van de Ultimate Colour lijn en toen ik deze twee mooie roze tinten zag wou ik ze het liefst gelijk door mijn beeldscherm trekken. De donkerroze kleur genaamd ‘360 MATTraction’ lijkt me mooi en wil ik eerst in het echt zien. In mijn lipstick stash heb ik bijna alleen maar zulke roze tinten, dus ik weet nog niet zeker of ik deze ga aanschaffen, maar mooi is die wel! Een kleurtje zoals de oudroze kleur ‘370 In A Rosegarden’ heb ik nog niet in mijn lipstick stash, maar lijkt me wel een prachtige kleur voor alledaags gebruik.

2

Velvet Matt Eyeshadows:

Catrice komt met een hele Velvet lijn, van foundation tot aan deze prachtige oogschaduws. Ook deze oogschaduws hebben een matte finish, net als de lip creams die ik hier boven al noemde. Deze matte oogschaduws hebben een premium textuur die zorgt voor een fluweel matte finish. De mooie donker rode kleur ‘040 All Burgundy’ sprak me gelijk aan toen ik deze zag. Ik heb nog helemaal geen oogschaduw die hier op lijkt en vind dit dan ook een mooie aanvulling op mijn oogschaduw stash. Ik vraag me alleen af of het er niet uit gaat zien alsof je een vechtpartij hebt gehad en op je oog bent geslagen. De mooie vanille kleur ‘010 Vanillaty Fair’ lijkt me een super mooie highlighter kleur voor bij mijn binnenste ooghoekken. In totaal komen er zes kleuren van deze lijn uit.

3

Make Up Brushes:

Ook komt Catrice dit najaar weer met een aantal mooie kwasten. Onderandere deze ‘Kabuki Brush’ en ‘Duo Eyeshadow Brush’. Ik wil al een hele tijd een kabuki kwast om uit te proberen, maar ik vind gewoon nog niet de perfecte. Deze komt dicht in de buurt en ben dan ook zeer benieuwd hoe deze in het echt gaat zijn. Het duo oogschaduw kwastje komt altijd goed van pas. Met de kant waar de lange haartjes zitten kan je mooi je oogschaduw mee aanbrengen en de kant met de korte haartjes is perfect om een lijntje onder je waterlijn te zetten.

4

Luxury Lacquers Million Brilliance:

Ook komt Catrice weer met een aantal nieuwe Luxury Lacquers. Deze lakjes hebben een mooie glitter en gave effecten. Er komen zestien Luxury Lacquers uit waaronder deze twee prachtige kleuren. ’07 Stars & Stories’ deed me een beetje denken aan het ‘Crushes Crystals’ nagellakje van Catrice in de kleur ‘Oyster & Champagne’, maar aangezien ik niet zo heel erg weg ben van het sand effect maar de kleur wel prachtig vind ben ik benieuwd hoe dit lakje in het echt is. Ook vond ik deze prachtige party kleur ’01 Champaign Rain’ zeker een aanrader. Perfect voor de feestdagen!

5

Ultimate Nail Lacquers:

Natuurlijk komen er ook weer een aantal nieuwe kleuren van de Ultimate Nail Lacquers in het assortiment, twintig in totaal! Ik hou van donker grijze nagellak. Ik heb er al één van Essie genaamd ‘Cashmere Bathrobe’ en dat is echt één van mijn favoriete en meest gedragen nagellak die ik heb. De kleur ’67 Greyday, Greyday!’ sprak me dan ook direct aan. Ik zoek al een tijdje voor een dupe van ‘Casmere Bathrobe’ van Essie, aangezien dit een limited edition was, en deze komt er aardig in de buurt. En zoals jullie weten ben ik een sucker voor roze nagellak daarom vond ik ’74 FuchsCIA’ dan ook gelijk een leuk kleurtje. Het doet mij een beetje denken aan een zoete lolly en tegelijkertijd ook een beetje aan galaxy door de shimmer die er in lijkt te zitten.

6

Leuk nieuwtje:

Catrice komt ook met een ombre top coat voor je nagellak. Hiermee kun je elke lichte kleur nagellak omtoveren tot het ombre effect. Hoe meer laagjes van deze ombre top coat je hiervan gebruikt, hoe donkerder je nagellak word.

Van sommige producten is het niet zeker of deze ook in Nederland verkocht gaan worden. Ik ga af en toe nog wel eens naar Duitsland, waar ze vaak een grotere collectie hebben dan in Nederland. Als je dus binnenkort een keer in Duitsland bent raadt ik je aan om zeker eens een kijkje te nemen in een DM drogisterij.

Producten waarvan het niet zeker is of ze in Nederland verkocht gaan worden:
– de Velvet Matt Lip Creams
– Kabuki Brush
– Luxury Lacquers ’01 Champaign Rain’
– Ultimate Nail Lacquers ’74 FucksCIA’

De herfst / winter collectie 2014 van Catrice zal vanaf augustus / september te koop zijn bij Kruidvat en Trekpleister.

xox
Anneleen

Geef een reactie

