30 Days Happy Challenge #03 – Anneleen

Banner Anneleen 3

De maand juni is voorbij gevlogen en morgen begint juli alweer. Dit betekend natuurlijk dat de laatste tien dagen van mijn ’30 Days Happy Challenge’ weer klaar staat! De hele maand juni deed ik deze challenge en deelde ik om de tien dagen tien foto’s. Voor elke dag één foto waarvan ik ‘happy’ werd. Deel #03 is het laatste deel van mijn challenge, kijken jullie nog een keer mee? :)

21 juni 2014:

Reina had een livestream van het optreden van Jett Rebel op Ekotown gevonden. Deze hebben we samen bekeken. Nu kan ik al helemaal niet meer wachten tot Reina en ik in december weer samen naar Jett Rebel gaan! :)

1

22 juni 2014:
Ik had de cd-roms van The Sims 2 en uitbreidingen weer gevonden. Natuurlijk moest ik het gelijk gaan spelen. Ik vind het heerlijk om huizen te bouwen en te ontwerpen in The Sims, eigenlijk is dat het leukste onderdeel hahah.

2

23 juni 2014:
Vandaag heb ik weer een aantal hoofdstukken uit ‘The Fault In Our Stars’ gelezen. Ik merk dat ik steeds meer in het verhaal begin te raken waardoor het een heel stuk makkelijker weg leest. Deze quote uit het boek vond ik toch wel heel lief. “Maybe okay will be our always.” – Augustus Waters.

3

24 juni 2014:
Om in de sfeer van oude spelletjes te blijven kreeg ik vandaag mijn oude Tamagotchi weer aan de praat. Mijn allereerste Tamagotchi was een blauw met gele, helaas heb ik deze niet meer. Toen later een nieuwe versie uit kwam kocht ik deze roze Tamagotchi in de uitverkoop en heb hier echt uren mee gespeeld. Deze hele middag ben ik dan ook druk bezig geweest om mijn ‘virtual pet’ blij te maken. Inmiddels staat er ook een blog post over mijn Tamagotchi online, klik hier om deze te bekijken.

4

25 juni 2014:
Ik ging een middagje met mijn papa op stap. We moesten boodschappen doen voor zijn verjaardag en de straat barbecue. Daarna zijn we nog even naar de stad in Zwolle geweest en hebben we gezellig een ijsje gegeten. Ik vond mijn outfit voor die dag erg leuk, mijn destroyed boyfriend jeans van River Island is echt mijn favoriete jeans! Verder droeg ik mijn neppe zwarte Converse Allstars wat mijn favoriete schoenen van dit moment zijn, een donkergrijs shirt met een groot ying yang teken erop, mijn nieuwe mintgroene tasje van Primark en mijn favoriete enkelbandje met blauwe kraaltjes en een veertje.

5

26 juni 2014:
Mijn papa is jarig vandaag en is alweer 49 geworden! Ik had de aller lekkerste taart uitgekozen, brownietaart! Echt te lekker!

6

27 juni 2014:
Ik had een paar dagen geleden een aantal kralen besteld en vandaag kwamen ze binnen. Met deze kralen gaan Reina en ik binnenkort een paar armbandjes maken. Ik vind het echt een hele leuke kleurencombinatie en ben vooral verrast door de blauwe kralen. Ze hebben een heel mooi parelmoer glansje erover heen. Wil je zelf ook leuke kralen bestellen om een armbandje te maken kijk dan zeker even op deze twee sites: By Karo en Treasure Island.

7

28 juni 2014:
Froyo time! Je kan mij echt wakker maken voor frozen yoghurt, favoriete toetje / tussendoortje! :)

8

29 juni 2014:
Deze armbandjes heb altijd om, sterker nog ik kan ze niet op een andere manier af krijgen dan ze door te moeten knippen. Zeven van de acht armbandjes heb ik zelf gemaakt en ze hebben allemaal een andere herinnering en betekenis voor mij. Sommige draag ik al anderhalf jaar zoals de blauw met paars gestreepte en het hele dunne rood, blauw en gele bandje, maar de nieuwste die ik hier draag is de grijs met paars en goud. Dit bandje had ik net vandaag omgedaan en vond hem er leuk bij passen.

9

30 juni 2014:
Vanmiddag heb ik een overzicht voor juli en augustus gemaakt met ideeën voor blog posts. Ik deed dit in mei en juni ook en ik merk dat ik gelijk enthousiast word om meer te schrijven. Zo ook dit keer, want er komen een paar hele leuke dingen aan! :)

10

Tot zo ver mijn ’30 Days Happy Challenge’. Ik vond het een leuke challenge om eens te doen en met jullie te delen. Natuurlijk hebben jullie het laatste deel van Reina’s challenge nog te goed, deze komt aanstaande zaterdag online.

Klik hier voor deel #01 van mijn 30 Days Happy Challenge.
Klik hier voor deel #02 van mijn 30 Days Happy Challenge.

Waar werden jullie afgelopen maand happy van? :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “30 Days Happy Challenge #03 – Anneleen

Geef een reactie

