Victoria’s Secret Body Mists

banner

Victoria’s Secret, wie kent het merk niet? Bekend om de lingerie, de grote shows en, vooral hier in Nederland, de body mists. In Nederland hebben we één Victoria’s Secret op Schiphol zitten en helaas word hier bijna geen lingerie verkocht, maar wel veel beauty en verzorgingsproducten, zoals deze body mists. Ik heb drie verschillende flesjes en wil deze graag met jullie delen.

Je hebt de body mists in veel verschillende geuren en als ik in Victoria’s Secret sta weet ik nooit zo goed welke geur ik moet kiezen. Ik probeer soms wel drie keer alle geurtjes hahah. Soms kies ik wel een body mist en soms twijfel ik zo erg dat ik er nog maar even mee wacht. De meeste mensen gebruiken alleen body mists in de zomer, maar ik gebruik ze het hele jaar door. Als ik een niet zo zin heb in een zwaardere parfum kies ik al snel voor een verfrissende body mist.

Mango Temptation is een opvallend zoete en fruitige geur waar mango nectar en hibiscus in zit. Toen ik net deze body mist had vond ik hem erg fijn, maar na een tijdje begon de geur mij tegen te staan. Het is een redelijk sterke en zware geur waar je van moet houden en waar je vooral aan moet wennen. Ik gebruik deze geur dan ook niet op een bloedhete dag. Als ik in de avond een mezelf wil opfrissen gebruik ik deze geur wel. Door dat die iets zwaarder qua geur is maakt het een geschikte avond geur.

1

Love Spell is echt mijn favoriete Victoria’s Secret body mist! De geur is fris en een beetje zoet, maar niet misselijkmakend zoet zoals Mango Temptation. Hij is heel licht en subtiel, een beetje snoeperig. In deze geur zit cherry blossom en perzik verwerkt, een perfecte combinatie als je het mij vraagt. Dit was mijn eerste body mist van Victoria’s Secret en ondanks dat ik hem zeker al anderhalf jaar heb krijg ik er geen genoeg van.

2

Hello Darling net als Love Spell een fijne geur. Erg fris maar niet zo zoet als Love Spell. In deze geur zit witte nectarine en pioenroos verwerkt, maar toch ruik ik ook een beetje vanille. Ik draag deze veel in de lente omdat deze body mist me echt aan een mooie lente dag doet denken.

3

Alle body mists van Victoria’s Secret bevatten aloë vera en kamille, die je huid lekker verzorgen. Het is dus niet alleen een lekker geurtje, maar ook gelijk een verzorgingsproduct.

Voor een body mist van Victoria’s Secret betaal je € 12,00 per stuk.
Daar krijg je dan wel een fles van 250 ml voor terug. :)

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Victoria’s Secret Body Mists

Geef een reactie

