30 Days Happy Challenge #02 – Reina

Banner Reina 2

Het is weer de beurt aan Reina om haar tweede deel van de ’30 Days Happy Challenge’ te laten zien. De hele maand juni doen mijn bestie Reina en ik deze challenge en delen deze om de tien dagen met jullie. De ’30 Days Happy Challenge’ houd in dat je dertig dagen lang, elke dag één foto maakt waar jij die dag ‘happy’ van werd. Kijk mee naar Reina’s deel #02! :)

11 juni 2014:
Na een dagje werken in een super benauwd gebouw, heeft deze grande iced white cafee mocha mij zeker opgevrolijkt!

1

12 juni 2014:
Ik ben echt dol op vlees eten. Vlees tapas is dus ook een van mijn favoriete eten. Dit bakje met drie verschillende vlees (serano ham, fuet en chorizo) was mijn avondeten voor vandaag.

2

13 juni 2014:
Ik heb vandaag kaartjes gekocht voor twee shows van ‘King The Kid’ in Nederland (één in Utrecht en één in Amsterdam). Ik wacht al behoorlijk lang tot dat deze band naar Nederland komt en nu komen ze eindelijk en ik ga ze zelfs twee keer zien! :)

3

14 juni 2014:
Na een dagje shoppen voor een vaderdag cadeau en na zelf mijn garderobe ook weer een beetje te hebben aangevuld, spendeer ik mijn avond met deze fles op de bank.

4

15 juni 2014:
Vandaag heb ik dimsum gegeten in een Chinees restaurant met mijn familie. Aangezien dit restaurant absoluut niet tot mijn favorieten behoort, had ik amper wat gegeten. Gelukkig ging ik met mijn moeder en broertje ergens anders uitgebreid een heerlijk toetje scoren. Een crêpe met nutella, banaan, peanut m&m’s en slagroom, en een bubble tea met coconut milk, honeydew en tapioca.

5

16 juni 2014:
Ik heb een tijdje geleden van mijn nichtje uit Amerika onder andere deze body lotion gekregen van Bath & Body Works, genaamd ‘Bali Mango’. Ik ben dol op mango en Bali vind ik een geweldig eiland (mag ik weer terug?), dus een ideale combinatie. :)

6

17 juni 2014:
Dit is de enige knuffel die ik in mijn bed heb. Deze heeft iemand vorig jaar voor mij gewonnen op de kermis en hij is super zacht en aaibaar.

7

18 juni 2014:
Toen ik klaar was met rijles stond deze maaltijd voor mij klaar om te eten tijdens de wedstrijd Nederland – Australië. Ik eet Chinees het liefst met mijn favoriete chopsticks/drumsticks die ik van Anneleen heb gekregen.

8

19 juni 2014:
Vanochtend toen ik uit de douche kwam spoot ik dit luchtje op. Het is ‘Madame’ van Jean Paul Gaultier, dit luchtje is (voor zover ik weet) niet meer verkrijgbaar, dus ik ben er best zuinig op. Maar als ik het dan eens in de zoveel tijd gebruik kan ik er echt van genieten. :)

9

20 juni 2014:
Mijn ouders zijn vandaag naar de toko geweest en kwamen terug met dit als verassing. Dit is mijn favoriete chips, ik vind cassave chips veel lekkerder dan chips van aardappel.

10

Klik hier om deel #01 te zien van Reina’s 30 Days Happy Challenge.

Klik hier om deel #01 te zien van Anneleen’s 30 Days Happy Challenge.
Klik hier om deel #02 te zien van Anneleen’s 30 Days Happy Challenge.

xox
Reina (en Anneleen)

Een gedachte over “30 Days Happy Challenge #02 – Reina

Geef een reactie

