Shoplog: Primark

banner

Zoals jullie in mijn ‘30 Days Happy Challenge #02‘ al konden zien, ben ik afgelopen woensdag met mijn ouders naar Almere geweest. Natuurlijk kon een bezoekje aan Primark niet ontbreken. Ik heb me netjes ingehouden en kwam de winkel uiteindelijk uit met een klein Primark tasje waarin vijf dingen zaten. Drie van deze dingen laat ik jullie zien in deze shoplog! :)

Als eerste dit stoere denim jack. Ik heb al een soortgelijk denim jack alleen heeft dat jack stoffen mouwen en een stoffen capuchon. Dit jack is een echt denim jack met hier en daar een “destroyed” effect. Ik zocht al een tijdje zo’n soort denim jack die ik als jas kan gebruiken voor de wat koudere zomerdagen.

Dit denim jack was in de sale van € 23,00 voor maar € 15,00.

1

Dit vest, of eigenlijk is het een soort van kimono, had ik al eens eerder gezien in een shoplog bij iemand anders en was eigenlijk al direct verliefd. Toen ik deze kimono zag hangen in de winkel wist ik ook niet hoe snel ik hierop af moest gaan. Er hingen er nog een paar en gelukkig ook nog eentje in mijn maat! Ik vind het soort aztec printje echt heel leuk en de kleurencombinatie is ook erg mooi. :)

Deze leuke aztec kimono was € 17,00.

2

Als laatste laat ik dit mooie tasje zien. Ik zocht al een tijdje naar zo’n model tasje. Op de Forever21 site had ik al verschillende modellen en kleurtjes gezien, helaas had ik zelf hiervan niets in de winkel kunnen vinden toen ik er was. Gelukkig maakte Primark het goed door een paar verschillende kleuren van dit model te hebben. Ik twijfelde tussen een lichtgrijze kleur en deze mintgroene en zoals jullie kunnen zien heb ik voor de laatste gekozen. Aangezien het overgrote deel van mijn kledingkast al grijs is en in het overgrote deel van mijn accessoires lichtblauwe of mintgroene accenten zitten vond ik het mintgroene tasje net wat leuker en opvallender. Het tasje zelf heeft één groot vak met een kleiner vakje met een rits. Aan de voorkant heb je ook nog een kleiner vakje om wat dingetjes in kwijt te kunnen.

En dit leuke kleine tasje was € 7,00.

3

Aan het begin zei ik dat ik vijf dingen had gekocht maar ik laat er hier maar drie zien. Waarom? Omdat de andere twee dingen een setje make up doekjes waren van € 1,50 en een setje pincetten voor € 1,50. Niet zoveel bijzonders dus.

xox
Anneleen

Een gedachte over “Shoplog: Primark

Geef een reactie

