Fiji Water

banner

Een jaar geleden was ik verslaafd aan Fiji water. Elke keer als in ik Amsterdam was ging ik naar het supermarktje in de Leidsestraat om een paar flesjes in te slaan. Helaas is dat supermarktje nu weg en ook op Schiphol hebben ze het bijna een jaar niet meer gehad, tot ik een maand geleden weer eens op Schiphol was. Ik nam een kijkje in de supermarkt en zag opeens een klein schap met allemaal flesjes Fiji water! Uit enthousiasme nam ik gelijk een voorraadje mee en besloot ik om het met jullie te delen.

Fiji water is zoals de naam al zegt water uit Fiji. Het is ‘artesian water’ wat wil zeggen dat het water uit een geboorde put komt waar regenwater in zit van 450 jaar geleden. Volgens de verpakking is tot dat je de dop van de fles draait nog nooit in aanraking gekomen met lucht. Of dit allemaal waar is durf ik niet zo te zeggen aangezien het altijd mooier word gemaakt dan dat het is. Toch vind ik dit water lekkerder dan bronwater van bijvoorbeeld Spa, ik vind het net wat frisser smaken. De verpakking vind ik ook erg mooi en clean. Het vierkante flesje maakt al een onderscheid tussen andere merken en de stickers op de verpakking geven het net een wat meer luxer gevoel dan een gewoon flesje water. Alleen het flesje motiveert mij al om meer water te drinken, zo zie je maar weer wat een verpakking doet met een product. Natuurlijk blijft het “gewoon” water en vul ik de flesjes als ze leeg zijn gewoon met kraanwater, maar zodra ik de kans krijg om een flesje Fiji water te kopen dan doe ik dat.

2   1

Fiji water is (af en toe) te koop in de supermarkt op Schiphol voor ongeveer € 1,95 per flesje.

UPDATE:
Toen ik 8 oktober 2014 op Schiphol was zag ik dat de supermarkt die Fiji water verkoopt helaas weg is. Daarvoor in de plaats komt/is er nu een Albert Heijn. Het is niet bekend of deze Albert Heijn op Schiphol ook Fiji water gaat verkopen. :(

xox
Anneleen

6 gedachtes over “Fiji Water

  1. Enkele dagen terug flink ingeslagen bij een reguliere Albert Heijn hier. Eindelijk, na 6 jaar kan ik dan ook gewoon hier mijn Fiji water drinken :)

Geef een reactie

