30 Days Happy Challenge #02 – Anneleen

Banner Anneleen 2

Er zijn weer tien dagen voorbij, dat betekend dat er weer een nieuw deel van de ’30 Days Happy Challenge’ online komt van mij. De hele maand juni doe ik deze challenge en deel ik deze om de tien dagen met jullie. De ’30 Days Happy Challenge’ houd in dat je dertig dagen lang, elke dag één foto maakt waar jij die dag ‘happy’ van werd. Vandaag heb ik deel #02 voor jullie, kijken jullie mee? :)

11 juni 2014:
Eindelijk is Pretty Little Liars weer begonnen! Samen met Reina keek ik de eerste aflevering van seizoen vijf, één grote mindfuck hahah!

1

12 juni 2014:
Samen met Suzanne fietste ik altijd heel erg veel. Het afgelopen jaar kwam het er niet echt van omdat we beiden druk waren met afstuderen. Nu we allebei zijn geslaagd hebben we weer afgesproken om te fietsen. Vandaag was de eerste keer weer en we hebben toch zeker anderhalf uur gefietst. Het weer was nog altijd mooi en we hebben weer heel veel bijgepraat. :)

2

13 juni 2014:
Ik ben echt een hele slechte lezer en lees ook eigenlijk niet voor mijn lol. Ik vind het gewoon echt niet leuk en heb er al helemaal niet de concentratie voor. Toch heb ik soms een boek die ik eigenlijk toch wel heel graag wil lezen, dit is er zo’n één. Ik ben een paar dagen geleden begonnen in ‘The Fault In Our Stars’ en heb nu het tweede hoofdstuk uit.

3

14 juni 2014:
Het Fullcolor Festival is weer in mijn woonplaats! Bij het Fullcolor Festival draait het om verschillende culturen. Zo is er ’s middags een culturenmarkt met allemaal eten en spulletjes uit andere landen en ’s avonds zijn er verschillende optredens van nog wat onbekendere bandjes. Op het Fullcolor Festival verkopen ze ook de lekkerste Vietnamese loempia’s, wat dus standaard mijn avond eten is op die dag!

4

15 juni 2014:
Ik kocht deze dromenvanger gisteren op het Fullcolor Festival en ik ben helemaal verliefd. Ik zocht al een hele tijd een grote dromenvanger en heb er na een jaar eindelijk één gevonden! Ik heb hem boven mijn bed gehangen en vind hem zo mooi! :)

5

16 juni 2014:
Vandaag maakte ik Mexicaanse lasagne, klinkt misschien even raar maar het is zo lekker! Je hebt maar een paar dingen nodig: wraps, gehakt, kruiden, cheddar kaas en nacho chips. Dit stop je voor ongeveer een kwartier in de oven op 200 graden en je Mexicaanse lasagne is klaar! Wat sla erbij is ook erg lekker! Dit is echt mijn nieuwe favoriete gerecht geworden!

6

17 juni 2014:
Ik vond het wel eens tijd worden om de foto’s in mijn fotolijstjes op mijn kamer te veranderen. De foto’s die nu in de lijstjes zitten zijn allemaal redelijk recent en van leuke herinneringen. Elke keer als ik naar deze foto’s kijk word ik weer een beetje blij en denk ik aan de dag van die foto.

7

18 juni 2014:
Vanochtend ging ik naar Almere met mijn ouders. Natuurlijk kon een bezoekje aan Primark niet ontbreken. Ik heb me netjes ingehouden in de winkel en kwam er uiteindelijk uit met vijf leuke items die je nog in een shoplog gaat terug zien.

8

19 juni 2014:
Vandaag werd ik met griep wakker. Ik had totaal geen energie en voelde me helemaal niet goed, daarom besloot ik op de bank te gaan liggen met mijn oude laptop om mijn favoriete film ‘Türkisch Für Anfänger’ te kijken.

9

20 juni 2014:
Afgelopen woensdag had ik nieuwe veters voor mijn roze Nike’s gekocht. Toen ik deze Nike’s vier jaar geleden kocht had ik er knalgele veters in gedaan, toen vond ik het leuk maar nu kon ik ze bijna nergens meer mee combineren. Ik vond dit zonde dus besloot gewone zwarte veters te kopen met roze aglets (eindes). Vandaag had ik ze voor het eerst aan met deze veters en ik ben nog net zo blij met deze Nike’s als vier jaar geleden. :)

10

Klik hier voor deel #01 van mijn 30 Days Happy Challenge.

Waar werden jullie deze week blij van? :)

xox
Anneleen

4 gedachtes over “30 Days Happy Challenge #02 – Anneleen

Geef een reactie

