Shoplog: DM Aken

banner

Vorige week was het mijn laatste dag van mijn lange weekend weg in Limburg. Op de terug weg gingen we langs Aken, een Duitse plaats. In Aken kwam ik DM tegen en kon ik het natuurlijk niet laten om een kijkje in te nemen, maar het bleef niet alleen bij een kijkje. Ik heb allemaal beauty en verzorgingsproducten gekocht, iets wat heel goedkoop is bij DM in Duitsland. DM is dus zeker een bezoekje waard als je in Duitsland bent! :)

Ik nam deze douchecreme en deodorant mee van het merk Balea. De geur is kokos en nectarine, wat ik echt een heerlijke combinatie vind! De vorige keer dat ik een bezoekje bracht aan DM had ik deze twee ook meegenomen en ze bevallen me echt perfect.

Balea douchecreme kokos & nectarine: € 0,65
Balea deodorant kokos & nectarine: € 0,85

1

Ik had nog een nieuwe aftersun nodig aangezien mijn aftersun bijna op is. Ik kwam deze tegen van het DM huismerk Sundance. Deze aftersun heeft een subtiele kokos geur wat ik persoonlijk veel fijner vind dan een standaard aftersun geur. Ook bevat deze aftersun een lichte shimmer, als de zon dan op je armen schijnt heb je een hele mooie glans.

DM Sundance aftersun met kokos: € 1,95

2

Make up doekjes komen altijd wel van pas en nam dan ook deze van Balea mee. Ik heb ze nog niet gebruikt aangezien ik nog een ander pak make up doekjes open heb, maar ze ruiken wel heerlijk fris naar roze grapefruit.

Balea make up doekjes met roze grapefruit: € 1,25

3

Deze douchegel van Treaclemoon had ik de vorige keer ook al meegenomen en mijn fles is al zeker voor de helft leeg. Ik nam deze dus mee als een back up. De geur ‘One Ginger Morning’ vind ik heerlijk voor de warme dagen. Het ruikt erg fris naar limoen en heeft toch ook wat weg van de ‘Ginger Sparkle’ lijn van The Body Shop. Deze douchegel geeft me gelijk een fris gevoel na een warme dag. Zeker een aanrader! :)

Treaclemoon douchegel One Ginger Morning 500 ml: € 3,95

4

Van hetzelfde merk ‘Treaclemoon’ vond ik ook deze handige reisverpakkingen met bodylotion erin. Ik heb ze in de geur ‘One Ginger Morning’ en ‘My Coconut Island’. Ze voelen heel zacht aan op je huid en trekken snel in. Ideaal voor onderweg of op reis.

Treaclemoon bodylotion One Ginger Morning: € 0,95
Treaclemoon bodylotion My Coconut Island: € 0,95

5

Ik had altijd een gel tegen onzuiverheden van het Kruidvat merk en van het Trekpleister merk, maar op de één of andere manier kan je die niet meer kopen in mijn woonplaats. Daarom heb ik deze gel van Essence meegenomen om hem uit te testen. Hopelijk bevalt die mij net zo goed als de andere.

Essence onzuiverheden gel: € 2,45

6

Ook nam ik van Essence deze dottingtool / nailart pen mee. Ik vond dat het wel eens tijd werd voor een nailart pen in plaats van altijd maar satéprikkers te gebruiken voor mijn nailarts hahah. :)

Essence nailart pen: € 1,95

7

Deze lipgloss ’02 Girls Just Wanna Have SUN!’ van de ‘Beach Cruisers’ lijn van Essence nam ik ook mee. Deze limited edition lijn is niet in Nederland te koop en dat is best jammer want er zaten echt mooie dingen tussen zoals een hele mooie ombre blush. Ik koos alleen voor deze lipgloss omdat die er zo gaaf uit zag met het ombre effect in het tubetje. Het gaat van licht geel naar oranje en er zitten gouden glitters in. De lipgloss ruikt een beetje naar abrikozen en is doorzichtig op je lippen. Het enige minpuntje aan deze lipgloss is dat deze heel erg plakt.

Essence LE Beach Cruisers lipgloss: € 1,95

8

Ik kan sinds een korte tijd echt niet meer zonder deze ‘Mattifying Oil Control Papers’ van Catrice. Ik vind ze zo fijn werken en besloot hiervan ook nog een doosje mee te nemen als back up. Ideaal voor in de zomer om je make up mee bij te werken.

Catrice mattifying oil control papers: € 2,75

9

Dan komen we aan bij mijn favoriete aankoop. Deze limited edition Essie nagellak in de kleur ‘248 Madison Ave-hue’ is zo mooi roze! Toen ik deze kleur eenmaal zag kon ik er niet meer omheen, deze moest mee naar huis! Het is een vrij donkere kleur roze en heeft zilveren glittertjes. De kwaliteit van Essie nagellak is ook erg goed dus ik ben heel blij! :)

Essie LE Madison Ave-hue nagellak: € 7,95

10

Ook nam ik nog twee Babylips mee van Maybelline. Mijn blauwe ‘Hydrate’ Babylips is bijna op en die gebruik ik toch wel erg veel. De paarse variant ‘Peach Kiss’ nam ik ook weer als back up mee aangezien ze deze niet verkopen in Nederland en dit toch wel één van mijn favoriete Babylips is.

Maybelline Babylips Hydrate: € 2,45
Maybelline Babylips Peach Kiss: € 2,45

11

En als laatste nam ik ‘The Falsies Feather Look Waterproof’ mascara van Maybelline weer mee. Deze had ik de vorige keer ook meegenomen en is uiteindelijk mijn favoriete mascara geworden. Je hebt maar een heel klein beetje nodig om je wimpers mooi te laten krullen en ze blijven de rest van de dag perfect zitten. Aangezien ik de waterproof versie nergens in Nederland kan vinden heb ik hem dus maar weer als back up meegenomen.

Maybelline The Falsies Feather Look Waterproof mascara: € 9,95

12

xox
Anneleen

Geef een reactie

