Shoplog: The Body Shop Outlet Roermond

banner1

Vorige week was ik een lang weekend op vakantie in Limburg. We besloten een middagje in de outlet in Roermond rond te lopen aangezien we hier wel vaker geweest zijn. Ik was opzoek naar nieuwe Nike’s maar ik vond geen leuke. De hele middag liepen we rond maar kochten niets tot we bij The Body Shop kwamen, hier ben ik even los gegaan. Aangezien het een outlet is hadden ze nog veel geuren die in de winkels zelf uit de schappen zijn net zoals limited editions.

Ik had een heel mandje vol met spullen, maar vlak voor ik aan de beurt was bij de kassa heb ik er heel veel dingen uitgegooid en hield ik drie producten over. Heel bescheiden, maar aangezien ik thuis ook nog wel een paar body butters heb vond ik het een beetje onnodig om er nog eens drie mee te nemen.

Als eerste koos ik een fullsize body butter in de geur ‘Vineyard Peach’. Deze body butter heb ik wel eens eerder gehad en vond ik erg fijn. De geur is niet overheersend en ruikt lekker fris, het doet me wel een beetje aan danoontjes denken, maar dat vind ik niet erg want ik hou van danoontjes. :) Ik ben heel blij dat ik deze body butter weer heb want dit was echt één van mijn favoriete geuren.

1

Ook nam ik nog een mini body butter mee van de kerstcollectie. De ‘Ginger Sparkle’ zag je ook al in een eerdere shoplog voorbij komen maar deze gaat zo snel dat ik nog een kleine back up wou. Aangezien je deze lijn alleen met kerst kan krijgen besloot ik nog een mini mee te nemen. Ze hadden ook nog de full size liggen, alleen dit vond ik een beetje teveel van het goede. ‘Ginger Sparkle’ ruikt heerlijk en doet mij, net als heel veel anderen, erg denken aan de colafles snoepjes.

2

Als laatste nam ik dit setje mee van de ‘Dreams Unlimited’ lijn. Deze lijn is helaas uit het assortiment van de normale winkels, maar hier waren alleen deze setjes nog van verkrijgbaar. Twee jaar geleden had ik de douchegel hiervan mee naar Londen en vond deze toen erg fijn, vandaar dat ik dit setje mee nam met een grote douchegel flacon erin. Ernaast zit een mini parfum van dezelfde geur, deze vond ik niet zo heel fijn maar mijn moeder wel. Zij krijgt dus het parfum en ik de douchegel. :) De geur van ‘Dreams Unlimited’ is heel fris en doet mij echt denken aan een lange douchesessie of aan vakantie als het net geregend heeft. Je weet wel, zo’n fijne, vertrouwde frisse geur die je tegemoet komt als het net geregend heeft. Ik vind hem in ieder geval super fijn.

3

The Body Shop Outlet:
Fullsize body butter ‘Vineyard Peach’ € 8,00
Mini body butter ‘Ginger Sparkle’ € 2,40
Giftset ‘Dreams Unlimited’ € 10,00

Doordat ik deze producten bij een outlet heb gekocht betaal je vaak maar de helft van de prijs. In de normale The Body Shop winkels krijg je het dus niet zo goedkoop.

xox
Anneleen

Geef een reactie

