30 Days Happy Challenge #01 – Reina

Banner Reina 1

Vandaag is het de beurt aan Reina om haar eerste deel van de 30 days happy challenge te laten zien. Samen met mij houd Reina ook dertig dagen lang een soort ‘photo of the day’ bij. Elke dag maken we een foto waarvan we “happy” worden en schrijven hier een klein tekstje bij. Kijken jullie mee naar Reina haar 30 days happy challenge?

1 juni 2014:
Mango is iets wat bijna altijd wel standaard bij ons in de koelkast staat. Ik vind het heerlijk om uit bed te stappen en lekker te ontbijten met een schaaltje mango.

1

2 juni 2014:
Hier ben ik op Schiphol en neem ik afscheid van m’n nichtje teruggaat naar Indonesië. Niet bepaald een “happy” moment, maar als ik met m’n familie ben, ben ik eigenlijk sowieso wel happy. :)

2

3 juni 2014:
Lekker een dagje vrij van m’n werk aka lekker chillen in m’n favoriete sweatpants.

3

4 juni 2014:
Verse muntthee en een bakje vers fruit (sinaasappel en ananas) als ontbijt. Ik voelde me gelijk wat beter!

4

5 juni 2014:
Mijn Sleeping With Sirens vest wordt ik sowieso happy van, want Sleeping With Sirens is één van mijn favoriete bands en het vest zit ook nog eens super comfy!

5

6 juni 2014:
Vandaag heb ik deze broek gekocht. Ik vind het printje echt heel leuk en de stof zit verschrikkelijk fijn.

6

7 juni 2014:
Pinkpop! Het was echt te moeilijk om van deze dag één foto te kiezen, vandaar een kleine collage.

7

8 juni 2014:
Laatste avondje op het Landal vakantiepark, met Rex (mijn broertje) en Anneleen nadat we de gamehal onveilig hadden gemaakt.

8

9 juni 2014:
Mijn nieuwe achtergrond, een foto van de jongens van The 1975. Ik betrap mezelf erop dat ik steeds grijns als ik ernaar kijk.

9

10 juni 2014:
Na mijn werk ben ik naar de H&M geweest en ben ik dit paar schoenen tegenkomen (laatste paar, precies mijn maat en in de sale!) en deze leuke tas (ook in de sale).

10

xox
Reina (en Anneleen)

2 gedachtes over “30 Days Happy Challenge #01 – Reina

Geef een reactie

