Pinkpop 2014

banner

Het is alweer een week geleden dat ik naar Pinkpop ging. Het weer zat mee, 32 graden zonder regen, de sfeer was goed, leuke mensen die mee waren en de line up was super gaaf! Met HAIM, John Mayer, Bastille en als hoofdact The Rolling Stones beloofde het al één groot feest te worden. En dat was het ook! :)

Ik had dagkaarten voor zaterdag 7 juni en was samen met mijn bestie Reina en onze papa’s. We zaten op een kwartiertje afstand van Landgraaf op een vakantiepark, wat ideaal was. Zo hoefden we niet midden in de nacht nog eens dik drie uur terug te reizen. Als eerste zagen we HAIM. Wat waren hun weer goed! Na HAIM hadden we twee uur lang niets op de planning en hebben we ergens gezeten en een beetje rondgelopen. Na HAIM kwam John Mayer, die Reina en ik allebei voor de tweede keer live zagen. Ik moet zeggen dat ik John Mayer op Pinkpop een klein beetje vond tegenvallen. Ik denk dat hij beter tot zijn recht komt in de Heineken Music Hall zoals afgelopen oktober. Na John Mayer kwam Bastille. Aan het begin vond ik Bastille een beetje tegenvallen en had ik er meer van verwacht, maar hoe langer ik ze live zag hoe enthousiaster ik werd. Dan, de zanger, liep op een gegeven moment gewoon door het publiek door, zo gaaf! Na Bastille kwamen The Rolling Stones, de band waar bijna heel het publiek voor kwam. Ik vond The Rolling Stones wel leuk en gaaf om eens mee te maken, maar ze konden mij op de één of andere manier niet genoeg boeien. The Rolling Stones speelden 2,5 uur en werd afgesloten duur vuurwerk. Waar voor vele mensen The Rolling Stones het hoogtepunt van de dag was, waren dat voor mij HAIM en Bastille.

1
2
3
4
5
6
7

Ik heb echt een super leuke dag gehad op Pinkpop! :)

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Pinkpop 2014

    1. Hey Merle,
      Dankjewel voor je reactie, Pinkpop is zeker de moeite waard om eens heen te gaan. Hele gezellige sfeer :)
      Naar welke festivals zou je nog meer willen gaan?
      x

Geef een reactie

