30 Days Happy Challenge #01 – Anneleen

Banner Anneleen 1

De hele maand juni heb ik een challenge voor jullie, de 30 days happy challenge! Dit houd in dat je dertig dagen lang, elke dag één foto maakt waar jij die dag ‘happy’ van werd. Dit kan van alles zijn, het maakt niet uit, zo lang jij er maar blij van werd! Ik maak drie blog posts aan om de tien dagen waarin jullie een overzicht zien waarvan ik de afgelopen tien dagen blij van werd, maar ik doe dit niet alleen! Mijn bestie Reina gaat dit ook een maand lang doen zodat jullie twee verschillende challenges kunnen bekijken! Vandaag heb ik deel #01 voor jullie, kijken jullie mee? :)

1 juni 2014:
Ik vind het heerlijk om te bloggen, het is voor mij echt een manier om te ontspannen en iets te doen wat ik echt leuk vind. Van deze blog post werd ik helemaal blij omdat dit een plog was van een super leuke dag!

1

2 juni 2014:
Dit is echt mijn verslaving en kan dit dan ook gerust alleen maar drinken de hele dag! Ik hou van Fiji water en ben dan ook enorm blij dat dit weer op Schiphol verkrijgbaar is! Ik vind alleen het flesje al mooi om te zien en motiveert me net wat meer om water te drinken dan bij een normaal water flesje.

2

3 juni 2014:
Pakketjes tijd! :) Vandaag kwamen er twee pakketjes door de brievenbus en allebei waren ze voor mij! Ik word altijd zo blij van pakketjes die binnen komen, het open maken van die pakketjes laten mij altijd een beetje voelen alsof ik jarig ben. Dit keer waren het twee leuke dingen, De Blog Bijbel en een magazine van Adams waar Rick (de drummer van Jett Rebel) in staat.

3

4 juni 2014:
Deze foto maakte ik vanochtend. Ik voelde me niet zo lekker en besloot nog een tijdje in bed te blijven liggen. Ik heb om mijn bed “fairy” lichtjes, eigenlijk gewoon kerstlampjes, maar ik vind het zo schattig staan en ik word er elke keer weer happy van als ik ze aan heb.

4

5 juni 2014:
Ondanks dat vandaag alles behalve dan een “happy” dag voor mij is, heb ik toch een foto waarvan ik een beetje happy werd. Ik had nog een oude zwarte jeans van Primark in mijn kast liggen en heb deze het destroyed effect gegeven. Heel simpel met een schaar, een pincet en een scheermesje. Zo heb je super snel en gave “nieuwe” broek! :)

5

6 juni 2014:
In de auto onderweg naar Vaals voor een lang weekend! Ik hou van reizen, of het nou ver is of niet, je ziet altijd wel weer nieuwe dingen. Toen we bij een benzinepomp stopten voor een kleine pauze vond ik deze dino koekjes. Vroeger waren dit echt mijn favoriete koekjes alleen konden wij ze opeens nergens meer krijgen. Nu zeker vijftien jaar later heb ik ze weer gehad en ze zijn nog steeds net zo lekker als vroeger. :)

6

7 juni 2014:
Pinkpop day it is! Het was zo’n verschrikkelijk leuke dag dat ik niet kon kiezen uit één foto. Ik heb HAIM, John Mayer, Bastille en The Rolling Stones gezien. Mijn absolute hoogtepunten waren toch echt wel HAIM en Bastille! :)

7

8 juni 2014:
Reina en haar broertje Rex stonden op hetzelfde vakantiepark als mij, waardoor we makkelijk af konden spreken. ’s Middags gingen we met z’n drieën zwemmen en ’s avonds spraken we nog een keer af. Na een super gezellige avond in de gamehall en een klein rondje te hebben gelopen hebben we deze twee polaroids gemaakt.

8

9 juni 2014:
Vandaag ben ik met mijn ouders naar de Designer Outlet in Roermond geweest. Ik ging kijken voor nieuwe Nike’s of Allstars maar kon voor beiden niet slagen. Ondanks dat ben ik toch zeker wel goed geslaagd bij The Body Shop! :)

9

10 juni 2014:
Vanochtend vertrokken we al vroeg van het vakantiepark om naar huis te gaan. Onderweg hebben we nog een paar tussenstops gemaakt in verschillende plaatsjes. In Aken hebben we even geshopt bij DM, in Arcen hebben we op een terrasje wat gedronken en in Apeldoorn zijn we ’s avonds uit eten geweest. Tegen zeven uur ’s avonds kwamen we eindelijk thuis. Toen ik al mijn spullen naar mijn kamer bracht begroette mijn schildpad me helemaal enthousiast, spetterend door zijn hok.

10

Waar werden jullie deze week blij van? :)

xox
Anneleen

5 gedachtes over “30 Days Happy Challenge #01 – Anneleen

Geef een reactie

