Shoplog: Sunny Amsterdam

banner

Afgelopen zaterdag was ik met Reina naar Amsterdam geweest en zoals jullie in deze blog post konden lezen hebben we een geslaagde shopsessie gehad met super mooi weer. Een shoplog hiervan kan dus niet ontbreken, daarom heb ik vandaag voor jullie de shoplog van Amsterdam! :)

Bij Lush kocht ik een lipscrub in de smaak popcorn. Ik heb de bubblegum en de santa’s lipscrub al van Lush en deze bevallen me heel goed. Aangezien mijn bubblegum lipscrub bijna op is vond ik het tijd voor een nieuwe. De popcorn ruikt naar zout en karamel door elkaar, echt een beetje naar popcorn.

1

Ik wou de Flormar even in om rond te kijken. Ik had niet een bepaald product die ik wou kopen maar toen ik deze nagellak zag was ik verkocht. Ik had van MUA op het internet al eens een lichtgrijze kleur gevonden met de naam ‘Koala Bear’ en had stiekem gehoopt dat deze ook in Nederland verkrijgbaar zou zijn. Helaas was dit niet het geval en had ik de mooie lichtgrijze nagellak die ik op het oog had niet kunnen meenemen. Gelukkig had Flormar wel een hele mooie lichtgrijze nagellak in het nummer ‘417’. De nagellak van Flormar is een prima budget nagellak. Het dekt goed, de kwaliteit is mooi en je hebt de keuze uit super veel mooie kleurtjes.

2

Deze sokken had ik aan een paar weken terug al zien hangen bij de Pull & Bear maar had ze toen toch niet meegenomen. Toen ik ze nu nog steeds zag hangen nam ik ze toch maar mee. Ik hou van grijze sokjes, ze passen bij de meeste outfits en vallen niet zo erg op. De sokjes met aztec print zijn ook echt mijn favoriet. Ik vind de print en de kleurencombinatie erg leuk en ze zitten heerlijk!

3

Toen ik een paar weken geleden voor het eerst in de Forever 21 was vond ik de winkel een beetje tegenvallen. Het was leuk, maar niet heel bijzonder. Bovendien was veel van de kleding niet helemaal mijn ding. Op het internet vond ik allemaal leuke dingen maar in de winkel kon ik niets van dit alles terug vinden. Ook had ik dit make up tasje op de website gezien en gelukkig hadden ze deze nu wel in de winkel. Ik stond met Reina in de rij voor de kassa toen ik dit tasje zag liggen. Aangezien ik nog een nieuw make up tasje zocht vond ik deze wel ideaal. De blauw met paarse lucht print vind ik ook erg mooi. Er staat met zilveren letters ‘day dreamer’ opgeschreven, wat helemaal bij mij past want ik ben een echte dagdromer. :)

4

Ook kwam ik bij de kassa dit leuke kwastensetje tegen. Ik had ze niet echt nodig maar vind het altijd leuk om nieuwe dingen uit te testen. Bovendien zagen deze kwastjes er zo leuk uit met de gouden glitters dat ik ze echt niet kon laten liggen. Ik ben benieuwd hoe deze make up kwastjes mij gaan bevallen.

5

Bij de H&M kocht ik deze sjaal. Ik wou een mooie dunne sjaal voor de wat koudere zomerdagen hebben. Niet speciaal om hem om mijn nek te hangen, maar om hem om me heen te slaan. Ik vind het altijd leuk eruit zien en zo hoef je ook niet gelijk een vest aan te doen. De lichtblauwe kleur van deze sjaal is helemaal mijn ding en de gouden barok print erop vind ik ook erg mooi.

6

Ook kwam ik bij de H&M deze wet wipes tegen. Dit zijn vochtige verfrissingdoekjes in de geur tropical flower. Alhoewel ik erg van de tropische geuren en smaken ben vind ik deze geur toch een beetje tegenvallen. Ze ruiken toch een beetje muffig en hierdoor zou ik ze niet snel voor mijn gezicht gebruiken.

7

Met dit oogschaduw palette heb ik werkelijk waar zo vaak mee in mijn handen gestaan. Elke keer legde ik hem toch maar weer terug maar nu heb ik hem gekocht. De mooiste kleuren uit dit palette vind ik de eerste en de derde kleur, de gouden en de lichtblauwe dus. Dit waren ook de grootste redenen waarom ik dit palette heb gekocht. Ik ben benieuwd erg benieuwd naar dit oogschaduw palette.

8

Dit armbandje zou ik normaal niet zo snel kopen. Het is niet helemaal mijn stijl. Ik draag vaak dunne armbandjes die niet zo heel erg opvallen, maar toch was er iets aan dit armbandje wat me heel erg aansprak. Ik weet niet wat het is maar ik vind hem erg leuk! Soms is een klein beetje “out of the box” wel eens goed. :)

9

Zoals ik hier boven al zei, ik ben meer van de dunne, minder opvallende armbandjes en onder die categorie valt dit armbandje. Inmiddels weten jullie wel een beetje dat ik gek ben op de aztec printjes en dat komt in dit armbandje ook weer naar voren. Heel subtiel maar heel mooi.

10

Lush:
Lipscrub Popcorn € 9,95

Flormar:
Nagellak € 2,95

Pull & Bear:
Sokken € 6,99

Forever 21:
Make up tasje € 3,95
Make up kwasten € 4,90

H&M:
Sjaal € 9,99
Wet wipes € 0,95
Oogschaduw palette € 4,95
Armbandje goud met zilver € 4,95
Armbandje aztec € 2,95

xox
Anneleen

Een gedachte over “Shoplog: Sunny Amsterdam

Geef een reactie

