Top 5 Festival Musthaves Van Webstash

Banner

Aangezien het leukste seizoen van het hele jaar weer aanbreekt kan ik hier niet genoeg over schrijven. Ik heb het namelijk over het festival seizoen! Ik ga deze zomer naar wat plaatselijke festivalletjes en naar één groot en bekend festival, Pinkpop. Zoals sommige mensen al weten kan ik uren spenderen aan het matchen van leuke festival outfits. Dat ga ik vandaag niet doen aangezien ik hier al een blog post over heb gemaakt, nee, vandaag ga ik het hebben over een aantal festival musthaves van de webshop Webstash.

Webstash is een gave webshop waar je vooral hele leuke accessoires kunt vinden. Ik heb uitgebreid de tijd genomen om de producten van deze webshop eens goed te bekijken en heb hier een top vijf festival musthaves uitgekozen. Vijf dingen die je echt niet moet vergeten, die je outfit perfect aanvullen en die helemaal hip zijn!

Als eerste deze fringebag, hoe leuk is die?! Ik ben vind hem in ieder geval helemaal geweldig! Je hebt de keuze uit twee kleuren, een licht bruine en een donker bruine. Persoonlijk vind ik deze donkerbruine mooier, maar dat is gewoon een kwestie van smaak. De franjes aan de tas vind ik helemaal bij dit festivalseizoen passen en zul je zeker vaker tegenkomen. De tas bevat een lang gevlochten hengel die je op je eigen gewenste lengte kan stellen en heeft extra zakjes aan de binnenkant. Je kan hier dus ook veilig je telefoon of portomonee in kwijt.

1

Deze leuke fringebag is te koop voor € 22,50.

Een zonnebril heb je zeker nodig op een festival, daarom heb ik deze leuke aviator uitgekozen. Deze stoere pilotenbril heeft roze spiegelglazen, maar hij is er ook blauwe spiegelglazen. Zo zijn je ogen goed beschermd tegen de zonnestralen en loop jij er gelijk hip bij met deze aviator!

2

Deze stoere aviator kost € 12,95.

Ook aan je perfecte festival hairdo is gedacht! Waar je op dit moment wordt overspoelt door flowercrowns kies ik voor dit leuke schuifspeldje met veertjes. Schuif dit speldje in je haar en je haar heeft gelijk ook een leuke accessoire. De lengte van dit haaraccessoire is 32 centimerer, niet te lang en niet te kort dus!

3

Dit schattige haaraccessoire kost € 5,95.

Als je een besluit een basic shirt aan te doen naar een festival kan een mooie statementketting je outfit helemaal “op pimpen”. Deze mooie statementketting valt is goud met blauwe en witte kralen en zwarte hangers. Ik vind de combinatie van blauw met zwart en/of wit altijd erg mooi en vind deze ketting dan ook prachtig. Deze kleurencombinatie zie je op dit moment in meer sierraden terug en past mooi bij de zomer.

4

Deze mooie statementketting kost € 12,95.

En als laatste heb ik gekozen voor deze leuke piramide armbandjes. Armbandjes kunnen ook al een groot deel van je outfit bepalen, dus deze kunnen zeker niet ontbreken. Op het eerste gezicht lijken dit allemaal studs te zijn, maar als je beter kijkt zie je dat er een reliëf op staat waardoor het allemaal kleine piramides worden. In deze armbandjes zit elastiek verwerkt waardoor ze om iedere pols passen en ze zijn op dit moment verkrijgbaar in brons en zilver.

5

Deze piramide armbandjes kosten € 5,95 per stuk.

Zoals je kunt zien is dit een goede budgetproof webshop waar je veel verschillende en leuke producten kan vinden. Het is dan ook zeker de moeite waard om eens een kijkje te nemen op Webstash. De verzendkosten voor Nederland zijn € 3,95 en als je boven de € 40,00 besteld vervallen zelfs de verzendkosten. Je bestelling word binnen 1 tot 3 werkdagen verstuurd, dus je kan je bestelling al snel in huis verwachten.

Klik hier om zelf eens een kijkje te nemen op Webstash. :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “Top 5 Festival Musthaves Van Webstash

Geef een reactie

