Festival Outfit Inspiration

Banner

Het is volgende maand officieel zomer, de dagen worden langer, het weer wordt mooier en natuurlijk de zomervakantie! Zodra de zomer aanbreekt, breekt ook het festivalseizoen flink los. Volgend weekend start Pinkpop al en zoals jullie in mijn blog post van maart konden lezen ga ik daarheen. Natuurlijk heb ik er enorm veel zin in maar ik vind de voorbereiding ook alleen al leuk! Outfits bij elkaar shoppen en leuke accessoires scoren om het helemaal compleet te maken. Omdat ik hier altijd uitgebreid mee bezig ben heb ik vandaag voor jullie een ‘Festival Outfit Inspiration’. :)

Ik begin al ver van te voren met inspiratie op te doen voor mijn festival outfit, niet omdat ik nou echt niets weet maar ik vind het gewoon enorm leuk. In deze blog post laat ik jullie vijf samengestelde outfits zien in verschillende stijlen. Zo zit er hopelijk voor iedereen wel iets leuks bij. :)

Outfit 01:
Dit is een “girly” outfit, super schattig met een bloemetjesjurkje en een kanten kimono. De roze flowercrown en het rieten hoedje passen er allebei leuk bij. Ik vind dit altijd een super leuke outfit om te zien bij een ander.

1

Outfit 02:
Deze outfit is helemaal mijn stijl! Lekker stoer met een kleine indie touch. De ‘ripped’ short en het denim jack maken het net wat stoerder. Combineer het grijze basic shirt met een lange ketting en het maakt je shirt gelijk opvallender. Ik ben ook gek op de aztec sieraden en de zilver kleur matcht goed met de rest van de outfit. Ik denk dat dit heel dicht in de buurt komt van mijn Pinkpop outfit.

2

Outfit 03:
Dit is ook zeker een outfit die ik zou kunnen dragen. Zwart en wit is altijd een mooie combinatie en ik hou wel van de wat stoerdere “rebel” look. Het leren jasje en de studs armband maken je outfit helemaal af. Als het met Pinkpop wat slechter weer is zou ik denk ik me laten inspireren op deze outfit.

3

Outfit 04:
Toen ik deze combinatie maakte dacht ik gelijk aan een soort van “pin up” thema. Het rode met blauw en wit vind ik erg leuk staan. Doe de bandana in je haar en maak een er een ‘messy bun’ bij en je bent klaar! Als je wat meer wilt opvallen zou ik zeker voor iets in deze stijl gaan.

4

Outfit 05:
De laatste outfit is ook weer wat “girly-er”, maar niet zo erg als outfit 01. Door de short en de zwarte doorschijnende croptop van kant geeft deze outfit een net iets stoerdere touch aan. De flowercrown matcht erg leuk bij de short met madeliefjes erop en maakt vaak je outfit net wat leuker.

5

Hopelijk vinden jullie de outfits leuk en kunnen jullie er inspiratie uit ophalen. De meeste kledingstukken en accessoires kun je vaak wel vinden bij Primark, Topshop en H&M.

Gaan jullie naar een festival deze zomer?

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Festival Outfit Inspiration

Geef een reactie

