Jett Rebel @ Hedon

banner

Ja je leest het goed, na de eerste blog post en de tweede blog post wordt dit de derde blog post over Jett Rebel. Gisteravond ben ik namelijk naar het optreden van Jett Rebel in Hedon geweest. Ik ben er samen met Denise geweest die ik al zeker een half jaar niet meer gezien had. Gelukkig voelde het nog net zoals altijd en leek het alsof we elkaar nog steeds elke dag op school zagen.

Ik had om kwart voor acht in Zwolle afgesproken met Denise, zij heeft nu net een paar maanden haar rijbewijs dus gingen we een rondje rijden en daarna door naar Hedon. Eenmaal bij de parkeergarage aangekomen was het nog wel erg vroeg en besloten we op een bankje bij de vijver nog even van het mooie weer te genieten. Om half negen mochten we dan eindelijk naar binnen en om negen uur begon het voor programma: IX. De muziek van IX vond ik op zich best leuk, je moet er van houden. Rond kwart voor tien begon Jett Rebel te spelen, die ruim twee uur op het podium heeft gestaan! Jett Rebel speelde alle nummers van de twee EP’s en zelfs wat nummers die nieuw waren. Na het optreden kwam Jelte (de zanger) ook nog signeren en kon je met hem op de foto. Toen het tien over twaalf ’s nachts was, was Reina officieel jarig. Daarom liet ik Jelte naar haar bellen om haar te feliciteren. Daarna ben ik nog met Jelte op de foto geweest en zijn we nog even terug gegaan naar de zaal. Daar stonden Rick (de drummer) en Xander (de bassist) ook nog. Natuurlijk zijn we ook nog met hun op de foto gegaan en hebben we even staan praten. Om half één gingen we ongeveer terug naar huis om vervolgens rond één uur thuis te komen. Het was echt een super leuke en gezellige avond! :)

6
5
8
2
1

En voor degene die nog steeds niet naar Jett Rebel hebben geluisterd is dit Jett Rebel’s nieuwste clip ‘On Top Of The World’:

xox
Anneleen

Geef een reactie

