Shoplog: Zwolle

banner

Vandaag heb ik wéér een shoplog voor jullie! Beginnen jullie ze al zat te worden? ;) Afgelopen zaterdag zou ik met Reina naar Amsterdam gaan, maar helaas werd Reina ziek en kon ons shop tripje niet door gaan. Plannen werden gewijzigd en ik ging met mijn mama ’s middags voor een paar uurtjes naar Zwolle om door de stad rond te struinen met super mooi weer.

Als eerste zag ik dit paar schoenen. Als jullie mijn blog al een tijdje volgen weten jullie dat ik in maart ook al zo’n zelfde paar schoenen heb gekocht bij de Primark in het donkerblauw. Ik wou ze eigenlijk heel graag in het zwart hebben omdat zwart bijna overal wel bij staat, helaas was er toen bij de Primark geen zwarte variant. Toen ik dit paar zag kon twijfelde ik eerst een hele tijd, ik wou ze heel graag maar ik had al donkerblauwe. Ik besloot er nog even over na te denken en verder te gaan maar aan het einde van de middag vlak voor de winkels gingen sluiten ben ik toch nog snel terug gegaan naar AXI Schoen en heb het zwarte paar neppe Converse Allstars meegenomen. Ze lopen super fijn en zijn gelukkig niet zo smal als mijn Primark Allstars. Ik ben er super blij mee! :)

1

Als ik The Body Shop zie moet ik er altijd even naar binnen. Ik vind hun body butters zo fijn en alhoewel ik nog een paar body butters heb viel mijn oog op dit kleine setje van de lijn ‘Ginger Sparkles’. Deze lijn komt weliswaar uit de kerstcollectie van 2013 en is dus in de meeste winkels niet meer te verkrijgen. Ik had hier al een keer eerder een setje voor de helft van de prijs gekocht, waarin een handcrème en een mini nagelvijltje zat. Ik vind de geur echt heerlijk dus toen ik dit setje met een mini body butter, een mini douche gel en een douchepuff ook voor de helft van de prijs zag liggen, kon ik dit niet laten om te kopen. Ideaal voor een vakantie!

2

Aangezien ik van mijn stage een giftcard van H&M heb gekregen, kan ik lekker in deze winkel los gaan. persoonlijk vind ik de H&M’s in Amsterdam leuker, ze hebben hele andere dingen en vooral veel meer dan dat er hier in de buurt is, maar toch vond ik deze twee leuke kettingen. Ze zitten samen in één pakje dus je hebt er eigenlijk twee voor de prijs van één. Mijn oog viel vooral op de zilverkleurige ketting met blauwe steen. In mijn vorige shoplog had ik het over dat ik nog een lange ketting wou, nou die heb ik dus gevonden want deze ketting is precies lang genoeg! Goud draag ik eigenlijk vrij weinig, behalve af en toe in een armbandje of een ring. Deze ketting geef ik dan ook als een cadeautje weg.

3

Deze zes ringen komen ook bij de H&M vandaan en vond ze helemaal mijn stijl. Jullie hebben vast al wel door dat mijn lievelingskleur blauw is en ik gek ben op zilverkleurige sierraden met blauwe accenten, zo niet dan is het je in deze shoplog wel duidelijk geworden. Ik kon dit pakje met ringen dan ook niet laten liggen. Ik vind de printjes op de ringen erg gaaf en is een keer wat anders dan een standaard ring.

5

En tot slot dit enkelbandje van Claire’s. Wederom weer een zilverkleurig sierraad met blauwe accentjes én een veertje! Ook daar ben ik gek op! In de zomer draag ik vaak een enkelbandje, dit vind ik net wat leuker staan boven slippers of lage sneakers.

4

AXI Schoen:
Neppe Converse Allstars € 10,00

The Body Shop:
Ginger Sparkles setje € 4,50

Claire’s:
Enkelbandje € 4,99

H&M:
Pakje met twee kettingen € 7,95
Pakje met zes ringen € 4,95

xox
Anneleen

P.S.: Bereid je maar voor want er komen misschien nog wel één of twee shoplogs de komende twee weken! ;)

Een gedachte over “Shoplog: Zwolle

Geef een reactie

