New In: Catrice Eyebrow Set

banner

Ik was nooit zo heel erg bezig met mijn wenkbrauwen tot een paar maanden geleden. Ik vond ze rommelig en niet zo mooi, terwijl ik van mezelf best wel mooie wenkbrauwen heb. Ze zijn niet te dun, niet te dik, gewoon precies goed. Toch besloot ik hier eens mee aan de slag te gaan. Ik kocht dan ook een paar weken geleden de ‘eyebrow set’ van mijn favoriete budgetmerk Catrice. Ik had hier al veel goede dingen over gelezen en besloot er mee te spelen.

Inmiddels ben ik er achter dat wenkbrauwen een belangrijk deel van je gezicht zijn , daarom is het goed om ze mooi bij te werken en op te vullen. Toen ik deze eyebrow set voor het eerst gebruikte en mijn wenkbrauwen had bijgetekend moest ik wel even wennen, wat een verandering was dit. Ze zagen er mooi vol uit en sinds die dag gebruik ik deze set vrijwel dagelijks!

De vormgeving is mooi en strak, wat ik van Catrice gewend ben. Het zwarte doosje is stevig en klein, zodat het gemakkelijk mee kan in je tas. Als je het bovenste klepje opent zie je een langwerpig spiegeltje in de deksel en twee kleuren wenkbrauw poeder. Als je het schuifje aan de onderkant opent zie je een mini pincet en een mini kwastje met borsteltje. Alles wat je in principe nodig hebt zit in één klein doosje.

1   3

De kleuren vind ik ook precies goed. Er zit een lichte kleur in, voor blonde meiden, en een donkere kleur voor brunettes. Ik probeerde allebei de kleuren uit maar de lichte kleur vond ik te licht voor mijn wenkbrauwen en de donkere kleur was net wat te donker. Na wat spelen hiermee heb ik de kleuren een beetje gemengd en kwam ik op precies de goede kleur uit. Ik breng eerst een basis met de lichte kleur aan, vervolgens ga ik met de donkere kleur een beetje hierover heen en als finish doe ik nog een klein beetje van het lichte poeder op mijn wenkbrauwen. Dit borstel ik goed door en breng mijn wenkbrauwen in model. Het poeder blijft de hele dag goed zitten en ik hoef het halverwege de dag niet meer bij te werken. Het mini kwastje, borsteltje en pincet werken voor mij ook prima. Het mini kwastje, borsteltje en pincet werken voor mij ook prima. Kortom deze eyebrow set van Catrice is zeker een aanrader! :)

Een before en after foto:

voor1   na1

De eyebrow set van Catrice is te koop bij Kruidvat en Trekpleister voor € 3,99.

xox
Anneleen

3 gedachtes over “New In: Catrice Eyebrow Set

Geef een reactie

