What’s In My Make Up Bag #01

Banner

Vandaag laat ik jullie zien wat ik regelmatig mee sleep qua make up producten. Af en toe wisselt het eens maar ik heb de producten die ik op dit moment veel gebruik in mijn make up tasje zitten. Het zijn vooral basic en standaard dingen die handig zijn voor onderweg. Kijk je mee?

Als eerste mijn make up tasje. Het is een klein tasje waar alles net in past. Het is een soort gouden nep leer met het logo van ‘Pineapple Dance Studio’s’ erop. Dit tasje kreeg ik bij een Engels magazine die ik in Londen heb gekocht. Aangezien ik Pineapple Dance Studio’s erg gaaf vind besloot ik dat dit mijn standaard make up tasje word voor onderweg. Aan het begin ging dit prima, aangezien ik nog niet zo into the make up was, maar nu ben ik wel op het punt dat ik wellicht een nieuw, maar vooral groter, make up tasje moet aanschaffen.

1

Ik heb standaard een mascara, oogpotlood en een paar wattenstaafjes in mijn make up tasje zitten. Ik heb de Maybelline Falsies Feather Look mascara, die ik nu al een jaar gebruik en me prima bevalt. De mascara die in mijn make up tasje zit gebruik ik niet vaak omdat ik altijd voor ik weg ga al mascara op heb, maar het is altijd handig voor het geval dat. Het oogpotlood daar in tegen gebruik ik regelmatig om mijn lijntje bij te tekenen want naarmate de dag vervaagd die natuurlijk. Dit oogpotlood is van het DA huismerk en werkt prima. De wattenstaafjes zijn hiervoor ideaal om de restjes weg te halen.

2

Ik heb altijd een lippenbalsem in mijn tas zitten, vrijwel altijd een Babylips of EOS. Ik heb snel last van droge lippen en daarvoor zijn deze lippenbalsems ideaal! Ook heb ik bijna altijd wel een lipstick in mijn tas zitten. De kleur die ik ’s ochtends op doe stop ik ook altijd in mijn make up tasje. In dit geval was dit één van mijn MAC lipsticks in de kleur ‘Bombshell’.

3

Haaraccessoires kunnen bij mij ook niet ontbreken. Ik heb in mijn make up tasje een klein doosje met bobbypins van Claire’s, een aantal gekleurde haarelastiekjes om te matchen met mijn outfit van die dag en een knipje.

4

Natuurlijk zit er ook een klein spiegeltje in mijn tasje, hoe wil je anders je make up overal kunnen doen? Dit spiegeltje kreeg ik ooit een keer in een goodiebag en bevalt prima! Sinds ik de ‘Mattifying Oil Control Papers’ van Catrice heb ontdekt kan ik niet zonder! Met deze papiertjes kun je snel een kleine touch up geven aan je make up en maakt je vette t-zone weer mat, perfect!

5

Een mini nagelvijltje kan natuurlijk ook niet ontbreken. Dit nagelvijltje zat in een klein pakketje van de kerstcollectie van The Body Shop. Een super schattig mini formaat vijltje met kleine gingerbread poppetjes erop.

6

En tot slot, een klein flesje parfum. Dit verschilt per dag welke ik mee heb maar op dit moment zat ‘Black Star’ van Avril Lavigne in mijn make up tasje. Dit was één van mijn eerste parfums die ik kocht en vind het na al die jaren nog steeds een lekker geurtje.

7

xox
Anneleen

Geef een reactie

