Starbucks Frappuccino’s

banner

Starbucks is al jaren mijn favoriete plek om koffie en andere lekkere drankjes te krijgen. Nam ik vroeger altijd standaard een ‘caramel macchiato’, wissel ik het tegenwoordig af met ‘vanilla latte’, ‘chai tea latte’, ‘mango passionfruit frappuccino’, ‘cool lime refresha’ of mijn ultieme favoriet de ‘pumpkin spice latte’! Helaas zit er waar ik woon geen Starbucks in de buurt, maar daar heb ik nu de perfecte oplossing voor gevonden; de Starbucks frappuccino’s uit de supermarkt!

Deze kleine glazen flesjes zijn er natuurlijk al langer dan vandaag, ik had een jaar geleden wel eens de ‘Coffee’ variant hiervan. Maar toen ik laatst in de supermarkt was en zag dat er nog twee smaken waren bijgekomen kon ik de verleiding niet weerstaan om deze mee te nemen.

Als eerste het uiterlijk. Ik vind de flesjes heel schattig en klein. De vormgeving is lekker strak en best wel basic, maar past er perfect bij. Elke smaak heeft een andere hoofdkleur. Het Starbucks logo valt goed op. Doordat de flesjes van glas zijn maakt het ze wel wat zwaarder dan een normaal flesje drinken. Het voordeel aan deze flesjes is wel dat je ze niet in één keer hoeft op te drinken. De dop kan er goed op waardoor deze niet snel zou gaan lekken.

Dan natuurlijk het belangrijkste, de smaak! Ik heb tot nu toe drie smaken gevonden; Coffee, ‘Vanilla’ en ‘Cookies & Cream’. De coffee smaakt echt naar een ijskoffie, hij is lekker maar niet heel bijzonder. Vanilla daar in tegen is erg zacht en heeft een lekkere frisse vanille smaak. Als je niet zo heel erg van de koffie smaak houd is dit zeker een aanrader! Cookies & Cream is mijn absolute favoriet! Je moet hierbij aan de smaak van Oreo koekjes denken als je dit drinkt. Het is niet overheersend maar het geeft toch net een wat fijnere smaak dan een gewone ijskoffie.

Coffee:
3

Vanilla:
2

Cookies & Cream:
1

Nog een tip! Gooi de flesjes niet weg, als je de labels er vanaf haalt en de flesjes goed omspoelt kan je ze heel goed gebruiken als kleine schattige vaasjes! :)

xox
Anneleen

Geef een reactie

