Shoplog: Eindhoven

Banner

Zoals jullie een blog post hiervoor konden lezen ben ik geslaagd. Allemaal leuk en aardig maar het enige grote nadeel aan het feit dat ik geslaagd ben is dat mijn OV studentenkaart dan ook niet meer geldig is. Mijn OV kaart, mijn steun en toeverlaat voor bijna vijf jaar lang! Serieus ik weet nog niet hoe ik dit ga overleven, gelukkig bestaan er dagkaartjes voor de trein van bijvoorbeeld Kruidvat of Blokker, maar niets haalt het bij mijn OV kaart ben ik bang. In ieder geval, voor ik mijn OV kaart ging stop zetten besloot ik samen met mijn moeder nog één keer ergens heen te reizen. Dit keer naar een stad waar ik nog nooit geweest was en niet bepaald in de buurt is, Eindhoven.

Gisteren was dus de dag dat we naar Eindhoven gingen. ’s Ochtends om negen uur gingen we al weg om vervolgens om kwart voor twaalf pas aan te komen in Eindhoven. Natuurlijk gingen we eerst even samen naar de Primark, maar om heel eerlijk te zijn vond ik hier niet zoveel aan. Ik vond het onoverzichtelijk ingedeeld en het was dit keer niet mijn stijl qua kleding. Ook was het binnen erg benauwd en een gigantische puinhoop! Nu ben ik wel veel gewend van Primark, maar hier had ik geeneens zin om ergens naar op zoek te gaan. Ik nam een paar sokken mee, een zwart basic vest en een geurkaars in de geur kokos met vanille. Omdat dit nou niet hele interessante aankoopjes zijn heb ik besloten dit niet te laten zien in deze shoplog. Na de Primark gingen we de stad zelf in, waar ik vrijwel alleen maar make up heb gekocht.

Als eerste gingen we naar BOQZ, ik wou hier heel graag heen omdat ik wist dat ze hier Sleek, Barry M en EOS verkochten. In de winkel stonden allemaal kastjes waar verschillende merken stonden per box. Ik zag een super mooie Sleek blush, helaas was deze niet meer op voorraad. Ik keek bij de Barry M box waar mijn oog direct op deze nagellak viel. Het is één van de kleurtjes uit de ‘Aquarium Collection’ van Barry M, genaamd ‘Pacific’. Het is een hele mooie oceaan blauwgroene kleur!

1

Daarna zag ik de gekleurde bolletjes van EOS liggen. EOS is een bekend merk in het buitenland en ik was dan ook super nieuwsgierig naar deze lippenbalsems. Ze hadden alle kleuren liggen, maar ik ben voor de standaard lichtrode gegaan in de smaak ‘Summer Fruit’. Summer Fruit ruikt een beetje naar zoete ijsthee, echt heerlijk! De lippenbalsem zelf vind ik ook heel erg fijn. Het maakt je lippen niet te vet, maar geeft een subtiel laagje lippenbalsem af.

2

Daarna gingen we naar de stad en toen ik in de Douglas de MAC Cosmetics afdeling zag maakte mijn hart een sprongetje. Ik heb echt een zwak voor de lipsticks van MAC en sta ook regelmatig bij een MAC counter naar de lipsticks te staren. Helaas heb ik niet altijd het budget om er één mee te nemen, maar vandaag maakte ik een uitzondering. Mijn reden? Ik was geslaagd en mocht mezelf wel eens een beetje verwennen. :) Na bijna alle lipsticks te hebben uitgetest koos ik voor de ‘cremesheen’ lipstick in de kleur ‘Speed Dial’. Dit is een prachtige oud roze kleur die erg mooi en subtiel staat. Ik ben zo blij met deze lipstick! :)

3

Omdat ik een MAC lipstick had gekocht kreeg ik als tester ‘het 3-stappen systeem’ van Clinique mee. Ik heb hier al heel veel verhalen over gehoord en kan dan ook niet wachten om dit uit te testen. Ze beloven dat je met dit 3-stappen systeem je gezondste huid ooit krijgt. Stap 1 reinigt je huid zacht en grondig, stap 2 exfolieert om een frisse huid tevoorschijn te laten komen en stap 3 hydrateert je huid voor een gezonde glans. Ik ben benieuwd!

4

BOQZ:
Barry M Aquarium Collection nagellak: € 5,34
EOS lipbalm: € 5,25

Douglas:
MAC Cosmetics lipstick: € 18,50

Bij BOQZ kun je make up kopen van verschillende buitenlandse merken. Deze make up word in samenwerking met Alice & Jo hier verkocht. Je kunt dus ook het gehele assortiment op de website van Alice & Jo vinden.

xox
Anneleen

Geef een reactie

