New In: Graceland Sandaaltjes

Banner

Terwijl ik druk bezig ben met mijn laatste grote opdracht voor het afstuderen, kon ik het niet laten om toch nog even een kleine blog post te maken. Ik heb namelijk sinds twee dagen nieuwe sandaaltjes en ik moet ze met jullie delen want ze zijn te leuk! :)

Deze leuke sandaaltjes zijn van het merk Graceland, wat bij Van Haren verkocht word. Ik zag ze al een paar dagen in de etalage staan, maar had steeds geen tijd om ze te passen. Tot vrijdagavond. Ik ben direct uit stage naar de Van Haren gefietst en heb ze aangepast. Gelukkig waren ze er nog in mijn maat en heb ik ze dus meegenomen. Ik kon steeds maar niet slagen voor sandaaltjes, het ene paar was te smal, het andere paar zat niet lekker… Deze zaten als gegoten! Ze hebben leuke gevlochten bandjes in donkerbruin, wit en goudbruin en op de bovenkant zitten allemaal kralen en steentjes. Ik kreeg er gelijk een zomers gevoel bij! Ik ben er heel blij mee, ze zitten lekker, lopen lekker en zien er super leuk uit! :) Als jullie nog leuke sandaaltjes zoeken zou ik zeker eens bij Van Haren kijken want ze hebben op dit moment echt een leuke collectie!

2   1

Deze sandaaltjes van Graceland zijn dus te koop bij Van Haren voor € 24,90

xox
Anneleen

Geef een reactie

