Shoplog: MUA

Banner

Dinsdag 15 april 2014 was het dan zo ver, MUA zou vanaf die dag officieel worden verkocht in de geselecteerde Kruidvat filialen in Nederland! Ik werd helemaal enthousiast van alle reviews over de producten van MUA en kon dan ook niet wachten tot het verkrijgbaar zou zijn. Dinsdagmiddag om vier uur ’s middags sprong ik dan eindelijk in de auto om last minute nog even naar Dronten te gaan, speciaal voor Make Up Academy!

En gelukkig was het al in dit Kruidvat filiaal! Ik zag het schap al van ver af en ging zo snel als ik kon er heen. Met een lijstje met de producten waar ik voor wou gaan kijken in mijn mobiel ging ik los bij het MUA schap. Ik wou heel graag het oogschaduw palette ‘Dusk Till Dawn’ maar helaas werd deze (nog) niet verkocht. Ik gooide alles in mijn mandje wat ik op mijn lijstje had staan, maar omdat ik dit belachelijk veel vond besloot ik een selectie te maken. Het schap zou immers eens in de zoveel tijd vernieuwen en tegen die tijd zou ik wel weer een keertje langs komen. Zo ging ik naar huis met een bescheiden selectie MUA producten, maar wat was ik blij! :)

Ik nam drie nagellakjes mee. Als eerste een transparante top coat, aangezien mijn top coat net op is gegaan. Zo had ik gelijk een excuus om deze top coat uit te proberen. Als tweede nam ik een paars lakje mee genaamd ‘Frozen Yoghurt’. Deze had ik al vanaf het begin op mijn lijstje staan. Ik vind het een heel mooi zomers en vrolijk kleurtje. Als laatste nam ik een mooie dieprode kleur mee genaamd ‘Fever Red’. Ik had niet in de planning staan om een rode nagellak mee te nemen, maar toen ik deze rode kleur zag was ik direct verkocht. Deze moest en zou ik hebben!

1

Dan de lipstick. Zoals jullie inmiddels al wel weten ben ik gek op roze lipsticks en al helemaal als er ook nog eens kleine shimmers in zitten. Nou ik kan jullie vertellen, het was weer raak! Ik heb mijn zoveelste roze met shimmer lipstick gekocht! Deze lipsticks hebben geen naam maar nummers, dit is dan ook ‘Shade 3’. Het is een felroze kleur met mini shimmers er in. Hij smeert goed over je lippen en voelt zacht aan. De pigmentatie is ook dikke prima want als je hem maar één keer over je lippen haalt zijn gelijk je hele lippen knal, maar dan ook echt knal roze! Gelukkig kan je dit subtiel op en af bouwen, zodat het ook een subtiele maar vooral draagbare kleur wordt.

3

En dan als laatste de mono oogschaduw. Ik was zo benieuwd naar de blauwe kleur in het ‘Dusk Till Dawn’ palette en was dan ook best wel teleurgesteld toen ze hem niet in Nederland leken te hebben, tot ik deze turquoise mono oogschaduw zag liggen. Ik heb eindelijk een perfect blauwe oogschaduw gescoord. Ik heb er al aardig wat gehad maar dan was het weer te donker, of te licht, of het pigment was niet goed en zo kan ik nog wel meer redenen verzinnen. Van deze mono oogschaduw is de pigmentatie gelukkig wel goed.

2

De prijzen van deze MUA producten:
Nagellak: € 2,49 per stuk
Lipstick: € 2,99
Mono oogschaduw: € 2,94

xox
Anneleen

Geef een reactie

