De Bestie Tag

Banner

Het is al een tijdje geleden dat ik weer een tag had gemaakt daarom heb ik besloten vandaag er weer één te doen. Het is niet zomaar een tag, nee het is de ‘Bestie Tag’! Voor degene die mij kennen of mijn blog al een tijdje volgen weten jullie inmiddels wel dat Reina mijn bestie is, daarom heb ik Reina gevraagd of ze met mij deze tag wou doen en gelukkig was ze gelijk enthousiast. :)

Na een tijdje op internet gezocht te hebben naar “BFF tags” kwamen we uit op twee vragenlijsten. Van deze twee vragenlijsten hebben we de leukste vragen gebruikt en in een nieuwe vragenlijst gezet. Zo hebben we onze eigen tag gecreëerd. Sommige vragen hebben we samen ingevuld, anderen weer over elkaar, maar dit merk je vanzelf. Veel plezier! :)

1. Hoe en waar hebben jullie elkaar ontmoet?
We kennen elkaar al wat langer omdat we allebei fan zijn van Valerius. Hier zagen we elkaar wel eens bij optredens maar gingen toen eigenlijk nog niet met elkaar om. Een tijd later kwamen we via Twitter met elkaar in contact, aangezien we toen nog allebei One Direction fans waren en we allebei kaartjes voor de dvd screening van One Direction in Paradiso hadden gewonnen. Dat was dan ook gelijk de eerste echte keer dat we afspraken, 22 mei 2012 bij de dvd screening van One Direction.

2. Wat is jullie favoriete herinnering samen?
Reina: Pinkpop 2013! We hebben ofcourse echt heel veel herinneringen samen, maar Pinkpop 2013 was voor mij wel echt een hoogtepuntje. Het was voor mij de allereerste keer dat ik naar Pinkpop ging, er traden ziek veel goede bands op en ik was ofcourse met m’n bestie! ♥
Anneleen: Without a doubt, Pinkpop 2013! Er traden super veel leuke bands op, we hebben 30 Seconds To Mars daar samen “ontmoet”, het weer was super fijn en het was enorm gezellig! Ik kan niet wachten tot 7 juni want dan gaan we weer samen naar Pinkpop! :)

11

3. Wat doen jullie het liefste samen?
Shoppen, naar concerten gaan en series kijken!

4. Als jullie overal ter wereld heen kon gaan, waar zouden jullie dan samen heen gaan en waarom?
Reina: Fiji omdat ik altijd super mooie foto’s van het land zie en ik er van hou om naar landen te gaan die ik nog niet gezien heb. Én ik weet dat Anneleen daar stiekem ook heel graag heen wilt ;)
Anneleen: Amerika for sure! Het lijkt mij echt super gaaf om een roadtrip door Amerika te doen samen met m’n bestie!

5. Wat is jullie favoriete inside joke?
Twinnies! Dit omdat Reina en ik heel vaak onbewust hetzelfde aan doen als wij afspreken. Dan is het dezelfde broek of allebei een spijkerjack. Het ergste was dat we én dezelfde broek aan hadden, én allebei een spijkerjack én ook nog eens allebei ons haar in een middenscheiding hadden zitten! Wij hebben verder echt miljoenen leukere inside jokes, alleen zijn deze niet bepaald internet waardig hahah. :“)

19

6. Hebben jullie matching items?
Yes hahah! We hebben dezelfde broek, T-shirt, totebag, armbandjes, ringen, parfums, sloffen en zo kan ik nog wel even door gaan hahah.

7. Op welk moment realiseerde je dat je echt veel om je beste vriendin gaf?
Reina: Op het moment dat Anneleen soms met een random klein cadeautje komt, waarvan ze zeker weet dat ik het super leuk ga vinden. Of als ik ergens mee zit, ook al praat ik daar bijna nooit over, ze toch altijd luistert en me probeert beter te laten voelen.
Anneleen: Elke keer als ik mijn dipjes heb, omdat Reina er alles aan probeert te doen om mij af te leiden en op te vrolijken. Ze is er gewoon altijd voor me en dat waardeer ik heel erg.

8. Wat vinden jullie het mooiste aan elkaars persoonlijkheid?
Reina: Het is niet echt een persoonlijkheid, maar ik vind het wel echt super tof dat Anneleen zo creatief is. Dat zorgt altijd voor schattige DIY hebbedingetjes en leuke/originele cadeautjes. En stiekem ben ik daar best jaloers op! ;)
Anneleen: Dat Reina altijd tijd voor je maakt, no matter what. Als er iets is kan je alles aan haar kwijt en ze wil je altijd proberen te helpen.

9. Wat vind je qua uiterlijk het mooiste aan elkaar?
Reina: Ik vind Anneleen’s ogen echt super mooi! Als in de vorm én de kleur!
Anneleen: Ik ben echt jaloers op Reina’s haar! Het is totaal het tegenovergestelde van wat ik heb, mijn haar is super dun waardoor er bijna geen volume in te krijgen is terwijl Reina’s haar echt mooi en dik is.

4

10. Wat vind je vervelend aan de ander?
Reina: Altijd als we samen gaan winkelen en bij iets staan wat geluid maakt, moet Anneleen het altijd aan zetten. Ik schaam me dan altijd dood hahah.
Anneleen: Reina wil altijd gelijk hebben, en vaak heeft ze dat ook hahah. Maar heel soms heb ik dat ook wel eens en wil ze het niet zo snel toegeven.

11. Vertel iets over jezelf wat je bestie nog niet weet.
Het klinkt heel cliché maar wij hebben geen geheimen voor elkaar. We delen praktisch alles met elkaar. :)

12. Wie staat er ’s ochtends het in de badkamer?
Reina: Anneleen, for sure hahaha! Ik ben namelijk super lazy en ben niet echt into de make-up en alles. Dat scheelt qua klaar maken best wel veel tijd. Op het gebied van douchen ben ik wel altijd veel langer bezig.
Anneleen: Ik! Reina kan binnen vijf minuten klaar zijn als het moet, ik kan dat echt niet ik heb echt minstens een half uur tot drie kwartier nodig om me aan te kleden, mijn make up te doen en mijn haar te doen.

13. Noem het favoriete make-up merk van de ander.
Reina: Ik gok op Catrice en / of MAC.
Anneleen: Eh Reina heeft geen favoriet make up merk hahah.

14. Noem elkaars favoriete accessoire:
Reina: Ik denk het armbandje dat ik Anneleen voor haar verjaardag gegeven heb, met een blauw kruisje.
Anneleen: Reina is niet zo van de kettingen, ringetjes en armbandjes, maar ik denk het ons matching armbandje met wit kruisje is.

22

15. Beschrijf elkaars ideale man.
Reina: Een beetje oosters en getint, het liefst lang haar, donkere ogen en gewoon fucking sexy!
Anneleen: Reina’s ideale man is een mix van al haar crushes hahaha. Daarbij moet hij ook lief, stoer en een beetje romantisch zijn. ;)

16. Beschrijf elkaars droombaan.
Reina: Barista bij Starbucks!
Anneleen: Band manager!

17. Noem één ding wat de ander zou meenemen als haar huis in brand stond.
Reina: Ik denk dat Anneleen haar laptop mee zou nemen.
Anneleen: Reina zou sowieso haar iPhone meenemen!

18. Wie word er sneller dronken?
Reina: Ik denk dat ik dat ben. Soms kan ik na één drankje al best wel aangeschoten zijn en dat is dan duidelijk te merken. Ik ga dan giechelen en heel veel praten.
Anneleen: Ik, denk ik. Al hoewel het verschilt. Ik kan over het algemeen goed tegen mix drankjes, maar geef mij bier of wijn en ik ben zo van de kaart. Als ik eenmaal dronken ben word ik heel knuffelig.

5

19. Noem elkaars favoriete eten.
Reina: Anneleen houd heel veel van kip en dan vooral kipnuggets. Altijd als we bij de Burger King of McDonald’s eten bestelt ze kipnuggets.
Anneleen: Reina houd van Indonesisch eten en van banaan en watermeloen hahah.

20. Noem elkaars favoriete seizoen.
Reina: Ik gok op zomer.
Anneleen: Ik denk lente of zomer.

21. Noem elkaars favoriete dier.
Reina: Aapjes! Anneleen is er door geobsedeerd! ;)
Anneleen: Djierie! Reina houd absoluut niet van dieren, maar ze is wel vriendjes met mijn kat Djierie hahah.

22. Noem elkaars favoriete film.
Reina: Prince Of Persia!
Anneleen: Ik heb eigenlijk geen idee wat Reina’s favoriete film is, maar ik denk dat de verfilming van ‘The Fault In Our Stars’ een grote kanshebber gaat worden.

20

23. Wat is jullie favoriete TV show?
We vinden de series Pretty Little Liars en Twisted heel leuk, en we kijken de afleveringen dan ook altijd tegelijk. :)

24. Noem elkaars crush.
Reina: Anneleen heeft behoorlijk wat crushes, maar nog lang niet zoveel als mij ;) Jesse, Matthew Healy, Danielle Haim, Tyler Blackburn, Ashley Benson, Ryan Guzman en Avan Jogia.
Anneleen: Oh gosh heb je even? Kellin Quin, Harry Styles, Nina Dobrev, Woody van Our Last Night, Trevor Wentworth, Ian Somerhalder, Ashley Sky, Bradley Will Simpson, Shay Mitchell, Kay, Jelte, George Shelley, Vic Fuentes, Avan Jogia en de gehele mannelijke cast van Teen Wolf…

25. Noem elkaars favoriete zanger.
Reina: Jesse Nambiar en Matthew Healy! ♥
Anneleen: Kellin Quinn!

26. Wat is jullie favoriete band?
Onze gezamenlijke favoriete band is sowieso Valerius. We zijn al vanaf het begin fan van ze en zijn samen al naar heel veel optredens geweest. De muziek is leuk en catchy en de jongens zijn echt schatjes! :) Daarbij is Reina’s andere favoriete band Sleeping With Sirens en Anneleens andere favoriete band HAIM.

3

27. Welk liedje beschrijft jullie vriendschap het beste?
Carry You van Union J, omdat we altijd voor elkaar klaar staan. :)

28. Als jullie één wens zouden kunnen laten uitkomen, wat zouden jullie dan samen willen doen?
Wij willen echt super graag stedentrips gaan maken, naar Londen en Parijs bijvoorbeeld. Als we naar Londen zouden gaan willen we sowieso een mega shopsessie houden bij alle leuke winkels op Oxford Street en Regent Street, eten bij Nando’s en vervolgens een milkshake bij Milkshake City te halen en daarna uit te gaan bij Funky Buddha! Als we naar Parijs zouden gaan dan willen we sowieso naar Disneyland, omdat ons dit gewoon heel erg leuk lijkt en Anneleen nog nooit in Disneyland is geweest.

Dit was onze ‘Bestie Tag’, hopelijk vonden jullie hem leuk! :)
Als jullie deze tag ook willen doen mogen jullie de vragen gebruiken.

xox
Anneleen (en Reina)

Een gedachte over “De Bestie Tag

Geef een reactie

