New In: New Look Cardigan

banner

Zaterdag ben ik naar Rotterdam geweest om te shoppen. Ik heb dit keer niet zo veel gekocht om er een shoplog over te maken, maar ik heb toch wel één kledingstuk gekocht die ik met jullie wil delen.

Ik heb het hier namelijk over deze cardigan van New Look. Ik zocht echt al heel lang naar de perfecte cardigan. Ik heb er al duizenden gepast en net toen ik de hoop een beetje had opgegeven liep ik tegen deze cardigan aan. Hij is niet te dik en niet te dun, gewoon precies goed! Daarbij zit hij ook nog eens lekker en staat hij leuk. Hij heeft twee zakjes, wat voor mij echt een must was want ik moet altijd spulletjes ergens in kwijt kunnen of gewoon mijn handen in een zakje kunnen doen. Ook zijn de mouwen gewoon precies lang genoeg. Vaak heb ik al heel snel dat of de mouwen heel lang zijn, of heel kort. Ik ben er blij mee! :)

1   2

Deze cardigan is dus te koop bij New Look voor € 22,99.

xox
Anneleen

Een gedachte over “New In: New Look Cardigan

Geef een reactie

