New In: Zenner Tangle Free Brush

Banner

Toen ik van de week in de stad liep was ik niet van plan iets te kopen, tot ik tegen een mand met allemaal haarborstels liep die wel verdacht veel leken op de welbekende ‘Tangle Teezer’. Ik bekeek de borstel eens goed en na lang twijfelen besloot ik hem toch mee te nemen. Ik zocht een leuk kleurtje uit en rekende hem af. Over de echte Tangle Teezers heb ik alleen maar positieve dingen gehoord, maar ik geloofde er niet zo in. Een haarborstel is een haarborstel, toch?

Ik heb deze Tangle Free Brush van Zenner nu vier dagen en heb mijn normale haarborstel nu al vervangen door de Tangle Free Brush! Ze zeggen dat deze haarborstels je haar snel ontklitten zonder pijn, waardoor je haar er weer gezonder uit gaat zien. Ik nam het allemaal maar met een korreltje zout, maar sinds ik hem getest heb borstel ik niet meer met een andere haarborstel. Knopen en klitten heb je met maar één keer borstelen uit je haar door middel van allemaal verschillende formaten pinnetjes zonder knopjes er op zoals de meeste haarborstels. En inderdaad, mijn haar ziet er steeds beter uit! Ik ben er enorm blij mee! :)

2   1

De Zenner Tangle Free Brush is te koop bij Etos voor € 7,99.

xox
Anneleen

2 gedachtes over “New In: Zenner Tangle Free Brush

Geef een reactie

