Top 3: Favoriete Parfums

Banner 1

Vandaag heb ik een top drie van mijn favoriete parfums voor jullie. Ik heb een kast vol met allemaal verschillende parfums, de één is een budget parfum, de ander is een luxe parfum. Maar uit al mijn parfums heb ik drie die er voor mij ver boven uit springen. Ik draag ze vaak elke week wel een of meerdere keren en wissel ze ook vaak af met elkaar.

#01 // Gucci Guilty
Gucci Guilty staat met stop op nummer één! Dit is omdat ik dit echt een heerlijke geur vind. Ik ken de geur via Reina, die hem had. Van haar heb ik hem een keer gebruikt en ik was gelijk verkocht, deze moest ik hebben! Ik heb hem afgelopen zomer gekocht en draag hem zeker vier keer per week. Het is een beetje een signature parfum voor mij geworden en zodra deze op is ren ik snel weer naar de winkel voor een nieuw flesje. Het flesje straalt een soort luxe uit en is totaal anders dan mijn andere parfum flesjes waardoor die goed opvalt. Het is een wat zwaardere, maar erg fijne geur. Niet zoet maar ook niet te sterk.

1

#02 // Gilly Hicks Girl
Ook deze heb ik afgelopen zomer gekocht. We gingen naar Oberhausen waar een Gilly Hicks zit en dit was toen net een nieuwe parfum van ze. In de winkel werden er testers uitgedeeld en op het laatste moment bij de kassa pakte ik hem er snel bij, want dit is ook een heerlijk zomers parfum! Het flesje ziet er erg schattig uit en behoorlijk girly, past dus perfect bij de naam. De geur is zoet en fris, wat mij gelijk aan de zomer doet denken.

2

#03 // Gucci Rush 2

Deze parfum heb ik in 2012 voor mijn verjaardag gekregen en als ik deze ruik doet het me dus ook direct aan die tijd denken. Alhoewel je bij deze geur niet gelijk aan november, herfst en winter moet denken want ook deze geur is erg fris en zoet. Je zou eerder aan de lente denken als je deze parfum ruikt. Het flesje is een knalroze doorzichtig plastic blokje, wat niet direct luxe doet uitstralen maar eerder een sportieve girly uitstraling heeft.

3

xox
Anneleen

Een gedachte over “Top 3: Favoriete Parfums

Geef een reactie

