Shoplog: Primark

Banner

Afgelopen dinsdag ben ik samen met mijn mama en tante naar Almere geweest. Mijn mama en tante wouden al een tijdje een keer naar Primark omdat ze hier nog nooit geweest waren, maar uiteraard moest ik mee als “Primark expert” volgens hun. Natuurlijk deed ik dit met liefde, want als jullie me een beetje kennen weten jullie inmiddels dat één van mijn verslavingen shoppen is… En natuurlijk kwam ik Primark niet uit zonder goed gevulde Primark tas.

Het eerste wat ik in deze shoplog laat zien zijn deze nepnagels. Ik heb nog nooit nepnagels gebruikt en normaal loop ik deze afdeling altijd voorbij zonder enige aandacht er aan te besteden, maar ik had bij een paar vloggers deze nepnagels in hun shoplogs gezien en ik was verliefd! En voor de prijs had ik ze zeker niet hoeven laten liggen. Ik ben gek op aztec printjes en vind de kleurencombinatie ook erg mooi. In het doosje zitten 24 nepnagels in verschillende maten, dus voor iedereen zit er wel iets bij. :)
Nepnagels: € 1,50 per setje

Ik was al een tijdje op zoek naar een leuke maar goedkope cap. Goedkoop omdat ik niet vaak petten draag en ik het dan zonde vind om er veel geld aan uit te geven. De luipaardprint op de voorkant is van een zacht stofje.
Truckercap: € 4,00

1   2

Ook was ik nog op zoek naar een short en vond deze vlak voor ik naar de paskamers wou gaan. Ik ben helemaal verliefd op deze short! Het is precies de kleur die ik wou en hij heeft ook nog eens een “destroyed” look! Aan de binnenkant op de rand zitten allemaal donkerblauwe sterretjes, wat ik ook een super schattig detail vind! :)
Short: € 15,00

Ik weet niet wat het is maar tegenwoordig koop ik bijna altijd een grijs shirt als ik ga shoppen. Ik draag ze veel en vind het vaak leuker bij mij staan dan een zwart of wit shirt. Dit is zo’n T-shirt die je hoe vaker je hem draagt het een “destroyed” look krijgt. Een beetje hetzelfde idee als mijn burnout grijze shirts van de New Look.
T-shirt: € 5,00

3   4

Nieuwe schoenen! Yes, eindelijk leuke gevonden! Ik twijfelde al een tijdje om echte lage Converse Allstars te kopen, maar toen ik deze zag in Primark heb ik ze gelijk in mijn mandje gegooid! Het is een hele donkerblauwe kleur wat soms wel bijna zwart lijkt. Ze lopen heerlijk en lijken precies op de echte Converse Allstars, alleen de logo’s ontbreken nog!
Lage schoenen: € 8,00

Ook nam ik deze slippers mee. Ze zijn goud en ik denk dat deze erg leuk staan als je al een klein beetje een kleurtje hebt. :)
Slippers: € 1,50

5   6

Toen ik op de pyjama afdeling kwam viel mijn oog direct op deze leuke pyjama van The Rolling Stones. Met Pinkpop nog in mijn achterhoofd gooide ik deze pyjama in mijn mandje als excuus. Ik heb een la vol met pyjama’s maar deze kon ik natuurlijk echt niet laten hangen, ik ga tenslotte The Rolling Stones zien en daar moet mijn pyjama mee gematched worden! ;) (*kuch kuch* merken jullie al mijn slechte redenen om te shoppen?)
The Rolling Stones pyjama: € 10,00

Jullie konden in mijn vorige blog post een kijkje in mijn kamer nemen, waar jullie ook konden zien dat mijn kamer een Londen thema heeft. Dit kussen past daar dus perfect bij! Ik heb al een kussen van Primark met een rode telefooncel, maar “the big red bus” ontbrak nog… Nu niet meer! :)
Kussen: € 5,00

7   8

Het was een hele leuke ochtend en ik ben helemaal happy met mijn aankoopjes! :)

xox
Anneleen

Een gedachte over “Shoplog: Primark

Geef een reactie

