Roomtour #01

Banner

Omdat ik het zelf altijd leuk vind om anderen hun huis of slaapkamer te zien, heb ik besloten om jullie vandaag een kijkje in mijn slaapkamer te geven. Zoals jullie op de foto boven aan dit artikel kunt zien heeft mijn kamer het thema ‘Londen’. Ik hou van deze stad en na mijn vakantie twee jaar geleden in Londen ben ik er alleen maar meer van gaan houden. Ik heb deze kamer nu ongeveer twee jaar, eerst sliep ik op een kleinere kamer met een schuine wand waar ik zelf niet echt wist wat ik er mee aan moest. Na twee weken verbouwen, verven, meubels in elkaar zetten en verhuizen was mijn droom slaapkamer eindelijk af! :)

Mijn bed staat onder mijn raam, dit wou ik heel graag en het paste gelukkig net. Ik heb een bed van de Ikea wat je als eenpersoonsbed, maar ook als tweepersoonsbed kan gebruiken. Onder het bed heb ik drie lades zitten waar enorm veel in kan. In de eerste lade zit vooral boekjes, magazines, kaarten en brieven. In de tweede lade liggen al mijn elektronische spullen zoals mijn Nintendo DS en Gameboy, maar ook opladers, batterijen voor camera’s, SD kaartjes etc. In de derde lade liggen nog meer boekjes en reisgidsen, maar vooral heel veel kleine prulletjes die ik nog niet weg kan doen. Om mijn bed heen heb ik zogenoemde “fairy lights” hangen, wat ik er super schattig uit vind zien. Ik heb ze elke avond aan en ben er helemaal blij mee! :)

Als je mijn kamer binnen gaat is het eerste wat je ziet een straatbordje van Oxford Street. Dit bordje heb ik in Londen gekocht als souvenir en vond dit goed passen bij mijn kamer. Ik kan dus zeggen dat ik elke nacht in Oxford Street slaap ;) (was het maar echt waar hahah).

Aan de andere kant van mijn deur hangt mijn HAIM totebag die ik bij het concert afgelopen 3 maart heb gekocht. Ik heb deze totebag al aardig vaak gebruikt deze maand en vond het leuk staan aan mijn deur, zo is die ook niet zo kaal.

1   2

Dan gaan we naar links waar naast mijn deur een grote slinger hangt met magnetische aapjes en vrolijke knijpers beplakt met washi tape. Aan deze slinger heb ik een paar kaarten, polaroids en andere dingen die ik leuk vind gehangen. Af en toe speel ik een beetje met de dingen die er aan hangen, dan vervang ik bijvoorbeeld een kaart of een paar polaroids zodat het weer een andere uitstraling krijgt.

Tegen de muur staan twee grote ladekasten van de Ikea. In de eerste kast het dichtst bij de muur liggen al mijn DVD’s, boeken, schoolspullen en accessoires. In de tweede kast ligt al mijn make up, verzorgingsproducten, tekenspullen en knutsel spullen. Op de ene kast staat het aquarium van mijn schildpad Valerius. Ook staan hier mijn meest gebruikte parfums en een brillenkoker waar ik ’s avonds mijn bril in opberg. Op de andere kast staan voornamelijk mijn alledaagse make up en verzorgingsproducten, mijn favoriete sieraden, body mists van Victoria’s Secret en Hollister en een paar douchegels. Boven de twee ladekasten hangt een bordje met ‘Hugs & Kisses’ van de Xenos en een klok met de skyline van Londen erop.

3   4

Twee kleine close ups van wat decoratie wat ook op de ladekasten staat. Als eerste een klein vierkant dienblad met hartjes in de randen van de Action. Daarop staat een fotolijstje met een zelfgemaakt schilderijtje erin. Verder staan er nog een paar kaarsen, zilveren sterretjes en blauwe “diamantjes” op om het een geheel te maken.

Aan de andere kant van de kast staan al mijn body mists van Victoria’s Secret en Hollister tot nu toe met daarvoor een paar waxinelichthoudertjes. Het houten ‘London’ woord is van Riverdale en vond ik er leuk bij staan om het Londen thema nog wat meer terug te laten komen.

5   6

Naast de kast staan er op de grond twee tijdschrift opbergbakken. In de ene bak heb ik voornamelijk schoolspullen die ik het meeste bij de hand moet hebben op dit moment en natuurlijk het Blogazine van Fashionista. In de andere bak liggen een paar van mijn favoriete tijdschriften. Daarnaast staan een paar van mijn tassen. De Louis Vuitton tas is mijn favoriet! Ik heb hem gekregen van Reina en sleep hem echt overal mee naartoe. :)

Boven mijn bed hangt een plank van de Ikea waarop mijn stereo staat. Naast mijn stereo staan twee glazen ‘Hubert’s Lemonade’ flessen met twee mooie bloemen erin. Daarnaast staan drie nep boeken met natuurlijk het Londen thema.

7   8

Naast mijn bed staat een enorme flightcase met de Union Jack erop geprint. Deze kist kwam ik ooit eens in een Duitse woonwinkel tegen. Op de flightcase liggen twee beanies, een sjaal, het boek ‘Love & Misadventure’ van Lang Leav en mijn Beats by Dré koptelefoon. Tussen de flightcase en mijn bed staan vijf kussens en twee plaids.

Dan komen we aan bij mijn inklapbare bureau waarop mijn laptop eigenlijk altijd staat. Ook staan hier een paar souvenirs op zoals de Eiffeltoren van de Parijs roadtrip die ik met dertien andere studenten van mijn opleiding heb gemaakt en de Big Ben die natuurlijk van mijn vakantie in Londen is meegekomen. Het aapje wat er ook op staat heb ik ook weer van Reina gekregen. :)

9   10

Boven mijn bureautje hangt een plank met fotolijstjes van allemaal verschillende en leuke momenten die ik heb beleefd. Daarboven hangt een kastje waarin al mijn CD’s staan met daarboven op een zelfgemaakt podium van Valerius. Dit was een schoolopdracht en ik ben hier nog steeds trots op.

Op de grond naast mijn bureautje staan een heleboel tasjes van winkels die ik leuk vind. Hierboven op liggen ook weer twee totebags. Ook liggen mijn sloffen voor de tassen en een paar schoenen van de River Island.

11   12

Dit was de roomtour van mijn slaapkamer. Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien.
Ik ben in ieder geval enorm blij met mijn kamer! :)

xox
Anneleen

2 gedachtes over “Roomtour #01

Geef een reactie

