New In: Backpack

Banner1

Als jullie mijn ‘A Week In My Life #01‘ hebben gelezen dan weten jullie dat ik in mijn pauze op stage bijna altijd in de stad te vinden ben, zo ook afgelopen week. Ik besloot Claire’s binnen te gaan en oh, had ik dat nou maar niet gedaan want mijn oog viel direct op een rugzak aan de muur.

Ik ben echt een enorme sucker voor leuke rugzakken. Ik heb verschillende modellen, formaten en printjes. Toen ik deze rugzak zag hangen was ik dan ook spontaan verliefd, ik moest en zou deze hebben. Maar de prijs vond ik wat minder leuk daarom ben ik maar snel de Claire’s weer uitgegaan om er eerst eens goed over na te denken. Vervolgens kreeg ik de rugzak maar niet uit mijn hoofd en toen ik me bedacht dat mijn leuke denim rugzakje met witte stipjes van de Primark echt kapot aan het gaan was, vond ik het tijd worden om een nieuwe aan te schaffen. Gelukkig was ik net op tijd in Claire’s want dit was de laatste die ze in de winkel hadden bij ons. En ik heb er geen moment spijt van, want ik ben nog steeds verliefd op deze prachtige rugzak! :)

1   2

Het formaat is net iets kleiner dan een standaard rugzak, toch past er verbazingwekkend veel in. Er zit een voorvakje in en een groot vak, waar ook weer een apart vakje zit wat afgesloten is met een rits en twee kleine vakjes voor een mobiel en iPod.

Deze rugzak is dus te koop bij Claire’s voor € 29,99

xox
Anneleen

2 gedachtes over “New In: Backpack

Geef een reactie

